Jouw collectie op één foto deel IV

Utreg

37 likes

De huidige stand van zaken. Plek voor 10 in de doos, maar nu op 11. Er moet dus wat uit, maar wat? Niet de beste foto’s dit keer…
Laatste aanwinsten zijn de UG Ferrovie dello Stato en de Omega seamaster electric.

Wat zeker gaat blijven: alle omega’s, de tissot’s en de witte UG.
Toch enige twijfels over de polerouter, omdat goud toch niet echt mijn ding is.
De overige 3 zijn zeker ook geen kernleden van het team.

30 likes

De rest lozen dan. Komen weer genoeg mooie horloges aan. Zou een stalen polerouter gaan zoeken … als je t goud kwijt wilt

2 likes

Perfect toch. Doos vol en 1 om de pols.

Mooie stukken!! Die mk40 triple date Omega had ik vroeger altijd bovenaan mijn lijstje staan maar nooit van gekomen…

Jazker, maar het kriebelt atlijd zoals je weet. Dus alvast anticiperend op nr 12 gaan we toch maar weer wat schrappen.

Is ook echt een mooi ding. Ik heb hem voor mijn 40e gekocht en ben er nog erg content mee. Ben overigens wel wat meer op zoek naar wat cleanere horloges. Kan me voorstellen dat hij ondertussen in jouw collectie niet veel meer toevoegt.

2 likes

Wil je ruimte maken en toch die mk40 eruit doen, lmk :+1:

1 like

Mooie collectie. En je ziet goed wel soort horloge je voorkeur geniet. :v:

1 like

Allemaal mooie horloges. Oplossing is: nog een horlogedoos kopen!

Ben ik benieuwd waar jij het besteld?

1 like

Huidige staat, ik zit eraan te denken om hier een Seiko Alpinist SPB197J1 aan toe te voegen binnenkort.

35 likes

10 in de doos (vol) is dus 1 om de pols. Alles houden
edit: ik ben reeds genoemde tekst aan t herhalen kom ik bij verder lezen achter

1 like

Mooie collectie!
Welke maat black bay is het?
Ik heb mijn eergisteren besteld in het blauw 41 mm.
Maar twijfel eigenlijk met de 36mm

1 like

Die Cyma doet mij het minst. De polerouter vind ik verschrikkelijk mooi en zou ik zeker houden… Tenzij je idd een mooi stalen exemplaar kan vinden als vervanger.

1 like

Dank je! Ik heb de 36mm, de blauwe variant vind ik ook super mooi, goede keuze! Wat is je polsformaat?

1 like

Mis je je blauwe Aqua Terra nog wel eens?

2 likes

Pffff die was prachtig ja…

1 like

Soms wel, maar ik droeg op een gegeven moment de BB36 merendeel van de tijd en vond het zonde om de Aqua Terra “dood” op de plank te laten liggen. Wellicht komt deze er in de toekomst weer eens, alleen vrees ik dat er lastig aan te komen is (de 38,5 mm variant met datumvenster).

1 like

De Seamaster moet een Speedmaster worden, en de Cartier gaat vervangen worden door hetzelfde model met een mooiere wijzerplaat.

25 likes