Jouw collectie op één foto deel IV

Die Seamaster vind ik juist heel tof.

Hij is ook heel gaaf maar kan niet helemaal wennen aan de kast vorm. Draagt toch anders dan ik dacht.

Ja, daar kan ik inkomen. Die kast is ‘anders’.

1 like

Speedy met Japan racing dial zou een goede vervanger zijn :upside_down_face:

1 like

Haha ja, nogal. :ok_hand:

43 likes

Poooohhh wel lekker hoor! Enige suggestie die ik zou kunnen noemen is Seiko een beetje downsizen en voor een Grand Seiko. iig de 62mas, vintage Turtle en Vintage SKX en SKX007 nooit weg doen…

3 likes

Dat is ook wel beetje de bedoeling inderdaad. De onderste rij zou er vrijwel geheel uit kunnen/mogen. Misschien alleen een beater houden. En dan wat leuks kopen…:wink:

1 like

En dan een Grand Seiko en een Doxa Sub300T of Sub300 erin.

1 like

Skxje houden… rest eruit. :partying_face:

Verder mooie set.

1 like

Erg mooi gebalanceerd, wat is dat voor een kistje?

1 like

50 likes

Ik ben een sucker voor die Polerouter en de SpaceView. Twee stukken die ik ook graag in mijn collectie wil als ik geld heb :wink:

2 likes

Die polerouter is ook van alles mijn favoriet :smiley:
Zeker een aanrader alleen ontzettend lastig te vinden in goede staat

1 like

Heb me er nog niet aan durven wagen; nog net niet genoeg verstand van en zie veel prut op Chrono. Net als met de Spaceviews btw.

1 like

De Tag heuer is echt :ok_hand::ok_hand:

1 like

De Meistersinger-collectie

Ik ga misschien terug naar 4 of 5 van dit mooie merk. Met 7 Meistersingers en ook nog andere merken om uit te kiezen als de horlogedoos zich 's ochtends opent, is rouleren moeilijk. De opbrengst gaat naar een Omega Seamaster Aqua Terra in het blauw.

Het lume-kanon en de brozen zie ik nooit (:face_with_hand_over_mouth:) vertrekken. De 24-uurs MS en de witte Pangaea ook niet snel. …

27 likes

Mooie collectie hoor!!! Veel mooie vintage pareltjes.

1 like

Lekker hoarden :rofl:

1 like

Bedankt :smiley: heb nog een aantal andere leuke horloges maar die liggen nog bij de horlogemakers

Je kunstwerk hangt ook nogsteeds trots boven mijn bureau :sunglasses:

1 like