Jouw collectie op één foto deel IV

Heel tof gebaar!

En mooi ding!

1 like

Wat jij met Orient hebt, heb ik bij Citizen. Gewoon echt geen feeling bij en de meeste horloges van hen zijn in mijn ogen echt niet mooi. Maar ieder zijn smaak he!

1 like

Precies anders was het een saaie hobby😂

1 like

Mooi gebaar! Echt een keepertje deze dan👍🏻

1 like

Prachtig!

1 like

Ik ben nu hard onderweg naar een flink verkleinde collectie. Ik weet nog niet helemaal zeker of ik het over mijn hart krijg de laatste stap te zetten, maar dan zou ik dit overhouden:

Een van de JLC’s (Ultra thin 1907) komt hoop ik snel binnen. Dan zou evt. mijn Panerai 574 nog gaan vertrekken.

46 likes

Als je de PAM laat gaan dan komt er misschien ruimte voor een blauwe of groene Reverso?
Om het JLC thema helemaal af te ronden in stijl?

4 likes

Die staat wel op ‘het lijstje’. De blauwe heb ik gehad. De groene is wel aanlokkelijk.

3 likes

Een schande is het! Om zo een collectie over te houden. Schaam je!

:grin:

7 likes

Die vintage Olma ziet er mooi uit! Lijkt ook groot tov de anderen, wat is diameter (zonder kroon)?

Erg fraaie collectie. Wel veel JLC, maar dat hoeft geen straf te zijn. Helemaal niet zelfs. :sunglasses::+1:

1 like

Je wilt toch niet zeggen dat Snoopy eruit gaat hè? :rofl:

Hoe dan ook: een dijk van een collectie!! Wauw

1 like

Helemaal top dit. Lekker al die JLCs

1 like

Ik moest ook al aan Snoopy denken :joy:

Zal het blauwe gedeelte goed in de gaten houden de komende tijd :yum:

Ik vind het formaat perfect zo! Schitterend!

1 like

Mooie verzameling twee hobby’s in een zo te zien.

Ik ben na heel lang denken geneigd im te zeggen dat een focus op JLC en Rolex wellicht in dit stadium het beste is. De Sub dus ook houden, ver wegleggen totdat je op een dag deze weer vindt en blij bent dat je hem niet hebt weggedaan. Of inruilen voor een mooie 14060 M :innocent:

De OMEGA wordt too much zeker met de nieuwe Ultra thin. Wat jammer eigenlijk dat ze die niet in geel goud maken.

Alternatief kan ik hier voor je een uur op de bank inplannen :wink:

PS Ik ben er van uitgegaan dat de Timexen niet in de huidige collectie zijn opgenomen

1 like

Niets mis mee maar ik zou er wel iets ‘stoers’ / robuust bijhouden.

2 likes

Eentje blijft. De Snoopy. Ik vind hem gewoon leuk en altijd fijn om iets te hebben dat je de kop niet kost als je het ergens kwijt raakt.

2 likes

Die 126610LV vind ik echt fijn. Zou ik graag nog een keer willen toevoegen.

1 like