Ik zit niet heel goed in de materie vd haute horlogerie, maar…
Ed White laten vliegen en deze kopen:
PS: prachtige collectie Remco .
PS2: nog een beter plan; bovenstaande en je Polerouter aan mij verkopen (de grijze)
Ik zit niet heel goed in de materie vd haute horlogerie, maar…
Ed White laten vliegen en deze kopen:
PS: prachtige collectie Remco .
PS2: nog een beter plan; bovenstaande en je Polerouter aan mij verkopen (de grijze)
Heeeeeeel fraai
Ik ben nog niet klaar voor 2-tone.
Beetje bijles nodig van mannen met meer schwung zoals @SAT
Sorry allereerst wat een gave collectie! Geniet ervan. AP eruit heel goed is ook echt overraded.
Wel 1 oudere serie die is mooier
Ja die bedoel ik, vind de oudere serie mooier dan de nieuwe.
Vind die 3, 6, 9 en 12 net gietijzer
Jammer van de Royal Oak, blijft een bijzonder horloge maar trekt wel verkeerde aandacht tegenwoordig.
Lange 1 of een Odysseus
Brequet Marine chrono (MrBroke had er een, vond ik erg mooi).
Had zelf een Daytona gekocht, maar dat ben ik.
Wie verrast mij met een mooie suggestie waar ik nog niet aan heb gedacht?
Mooie en omvangrijke collectie… complimenten!
Mijn eerste gedachte was dat een Cartier Tank wel een mooie toevoeging zou zijn maar lees nu dat vierkante modellen niet de voorkeur hebben.
Ik ben persoonlijk niet echt thuis in deze prijsklasse maar een GS Spring Drive zou misschien een toevoeging kunnen zijn. Een andere richting dat ik zelf ook altijd wel kan waarderen is Anordain. Dit voornamelijk vanwege mijn warme gevoelens voor Schotland en het kleinschalige ambacht dat ze in de horloges zetten.
Die tweede geeft ook nog ruimte om andere leuke dingen met de “winst” te doen…
Dat zou zeker nog kunnen.
De Daytona doet mij weinig en is ook erg gehypet.
Leuk! Kende ik nog niet.
Grand Seiko is zeker een optie.
Heb de collectie al een paar keer bekeken.
Zou graag zien dat ze hun sportieve horloges wat kleiner maken en een “quick adjust” in de sluiting opnemen.
Dan deze. Prachtige dial.
En als we het dan toch over Aventurine hebben. Dan zou ik nog eens bij Moser kijken
Ik zit vast in mijn Rolex fase. Kan ik niks aan doen.
Wat vind je van een IWC portegieser Perpetual Calender?
Grönefeld, doen.
De huidige stand v zaken. Constant in motion.
Ik kom in de problemen met mijn “niet meer dan 3” voornemen want een JLC is t volgende
GS snowflake. Worden er maar enkele geproduceerd op jaar basis en ziet er prachtig uit in het echt. Serieus waard om eens te bekijken.
Mooi! Maar dat soort complicaties zoek ik niet. In m’n externe kluis kan ik geen winder plaatsen en dat is met een Perpetual Calendar niet praktisch.