Jouw collectie op één foto deel IV

Belangrijk punt inderdaad.

Laatste: FPJ Souveraine?

Voor een vervanger van de Royal Oak zou ik het maximale eruit halen. Toch een beetje gevonden geld met die extreme waardestijging.

1 like

Goeie keuze :wink:

1 like

Ga gewoon all in!

10 likes

Zoiets is schitterend Tom maar je komt in de knel met de maat. Duomètres zijn fors qua l2l en hoogte. Bauhaus’ collectie kan een JLC of VC gebruiken. Of wellicht wel allebei. Ze zijn hierboven al genoemd maar een 56 complete calendar in blauw + deep sea tribute to memovox is samen voor onder 30k te krijgen en een prachtig koppel.

2 likes

Deze is ‘slechts’ 40,5mm. Kan best voor zoiets denk ik. (Ik heb er helaas geen ervaring mee, nooit in het echt aangetroffen dit model).

3 likes

Ah klopt ik dacht dat ze allemaal 42 waren. Dit is wel fraai ja.

2 likes

update in de box. Black Bay eruit, Datejust erin.

31 likes

Lekkere collectie :+1:t2:

1 like

TY :blush:

Dubio… één plekje vrij, eentje erbij, of een box scoren voor drie en eentje laten gaan :sweat_smile:

Wat dacht je van deze twee?

25 likes

Goede keuze van Tompj. @Bauhaus

Ik heb m gepast. Tijdje gelden alweer maar zo goed als ik mij herinner is de duometre prima te doen. De allereerste release vind ik persoonlijk het mooiste.

2 likes

Heb je de nieuwe IWC al ? Hoe bevalt die tov de andere 2 ?

Ik vind hem wel erg mooi :slight_smile:

1 like

Lekker voor 5 gaan. Ik zou nog iets lichts toevoegen denk ik :sunglasses:

1 like

Skyflake.

Goed. Groot zonder de rolexbezels die ik gewend ben he. Maar draagbaar groot. Die 46,2 was nooit n optie helaas.
Tov de andere 2? Zorgelozer he. Maar op zijn manier even mooi. Anders kocht ik m niet.
Het mag en kan op mn 18cm pols.
De stalen band is zeer comfortabel. Makkelijk af te halen en verstellen. Hebben ze werk van gemaakt.
Ik denk dat ik inderdaad early adopter ben.
Nu wachten op n lederen band waar hij denk ik meer mee staat.

1 like

Ja erg snel erbij :grimacing:

Ik vind deze erg mooi man misschien een beetje clean, de Chronograph in 41mm kijk ik ook met een schuin oog naar :slight_smile:

1 like

Is dat al nieuw binnenwerk?
Bwa ik heb al n chrono he :wink:
Ik hou van clean. Al drukke genoeg… Datums slecht geplaatst bij IWC en vooral afgekapte cijfers : nono voor mij :point_up:t4:
Ik had graag ook de zwarte gezien maar denk wat klassieker

Leuk terug n kijkglaasje en zowaar 10 bar

4 likes

Oh en @Bauhaus

Ik snap dat je geen rolex meer wilt, maar voor dat budget heb je natuurlijk wel ook een bijzondere vintage rolex.

1665 DRSD of een hele mooie 5513/12 dan hou je nog iets over. :grin:

.

12 likes

Nog even naar de Yema x MN gekeken maar ik haak af bij het anker op de wijzerplaat…

Mag het ook een foto zijn van de collectie die er uit gaat?? Het is allemaal een beetje uit de hand gelopen I guess… :smiley: :rofl:

7 likes