Je gebruikt de verkeerde cijfers … Een 1655…
OMG schitterend
Is dus volgens mij helemaal het zelfde als de nieuwe saphire speedy. Behalve dan dat deze goud is en een witte plaat heeft. Ik zou voor dit bedrag (45K) verwachten dat het uurwerk wat mooier gedecoreerd zou zijn en een 321 zou zijn. Maar mooi is hij zeker (en zwaar denk ik ook ).
Dus bij nader inzien…De Speedy 321 lijkt me toch een betere optie…en dan 35K over houden voor iets anders moois. Ben benieuwd wat het gaat worden.
Haha nee hoor.
Ik bedoelde de 1665 drsd. Maar een 1655 is ook een hele goede keuze! @Bauhaus
Deze is wel echt schitterend en ook echt in puntgave conditie! Heel mooi
Meer heeft een mens niet nodig…
Prachtig.
Ik draag mijn AP 15300 Met blauwe wijzerplaat met trots. Gewoon onder een trui en niemand die het ziet. Ik ben overigens ook het type met een 14060 M ipv de allernieuwste Sub maar dat terzijde.
Over hype gesproken: de Ed White en dan ook nog eens heel veel geld (extra) betalen, waarvoor eigenlijk? Het horloge heeft notabene dezelfde verpakking als de goedkoopste OMEGA (vorige Moonwatch).
Je gaat voor kwaliteit en niet meer voor AP of desnoods Patek. Kijk eens bij Blancpain (Fifty Fathoms) Lange of Vacheron.
Ieder geval heel veel succes met de keuze😊
Prachtige set! Die Apollo 11 - 50th Anniversary is natuurlijk sowieso al geweldig!
Ja want de grootste waarde van een horloge zit natuurlijk in de verpakking.
Voor het mooiere uurwerk vooral, de mooiere band, de ceramische bezel. Maar te duur, eens.
Lange is een topmerk. Vorig jaar heel bewust de Saxonia Moonphase gekocht. Ik weet nog niet welke ik daarbij zou willen nu (die ook nog binnen budget zijn).
Haha, blijft er nog wel wat over? Dat is me een beste groep die het nest gaat verlaten!
Hier een collectie update met de PAM. De Longines staat wel in het blauwe gedeelte. We gaan weer terug naar all black dial
Die PAM draagt echt heerlijk ondanks de 45mm kast.
Haha erg hè @ivar1? Blijft er nog een stuk of 12 over, ik heb de afgelopen maanden zoveel gekocht omdat ik niet precies wist wat ik wilde, waar de voorkeur lag én wat eventueel nog op maat (mod) allemaal mogelijk was…
Nu is het tijd om alles wat niet gedragen wordt aan te bieden op het forum. Er zitten echt horloges tussen waarvan ik zeker weet dat ik er spijt van zal krijgen, zoals de Florijn en de Dan Henry, maar als ik iemand anders er blij mee kan maken op het forum is dat alleen maar leuk. Net zoals ik vandaag door een forumlid blij ben gemaakt met een Precista PRS-18
Mooie set zo!
Heerlijke set!!