Jouw collectie op één foto deel IV

Die chopard :drooling_face:

1 like

Ik heb nog plek op mijn snijplank maar voorlopig is dit even genoeg…

33 likes

Pondje chrono

48 likes

Lekker gevarieerd! Tof ook de lume die subtiel schijnt. :sunglasses:

2 likes

Ik heb zitten twijfelen tussen de overseas en de APRO. De laatste heeft gewonnnen, maar de VC heeft veel “goodies” hoor! Die fijn, soort van easylink, dat is toch gewoon eigenlijk een musthave. En de mogelijkheid tot meerdere banden dragen is ook top. Veel “bang for your buck”. Blijf m heel tof vinden. En ook niet eentje die iedereen heeft.

De AP heeft gewonnen vanwege de bezel. Ik ben bang dat de bezel van de VC erg makkelijk te beschadigen is. En dan bedoel ik niet krasjes aan de bovenkant. En overal vind ik de bezel het minst mooie van het design.

2 likes

Wat ik echt niet kan begrijpen is waarom niemand warm wordt van de Overseas Worldtimer. Je hoort en ziet er eigenlijk nooit wat over. Terwijl dit het meest ‘‘alles-in-een’’ horloge is op aarde.

12 likes

Heerlijk die Breitling!

3 likes

Een beetje te druk?

Dat is toch een gedrocht?
Helemaal vol geprint met letters en cijfers

Nee dan liever de dual time :heart_eyes:

Grappig dat jullie daar zo over denken. Blijkbaar deelt de hele wereld die mening haha. Hij is ook wel wat aan de grote kant denk ik 42.5 mm vind ik ook wel fors.

29 likes

De Zenith collectie in de collectie
Vandaag de Pilot Type 20 Extra Special ontvangen
Staat van het horloge zoveel beter dan de chrono24 foto’s deden vermoeden
Nieuwe band al besteld en kosten van het ingepland onderhoud van het Selita uurwerk al opzij gezet

29 likes

Selita uurwerk in een Zenith?

Die Certina is top

De Omega ook trouwens

1 like

Yes …. Niet al te lang geassembleerd met Sellita na introductie in 2014. In de huidige modellen weer gewoon het Elite uurwerk.

1 like

Rechts mijn eerste die ik kreeg als klein jochie.
Daarna mijn Prisma daar begon de liefde voor horloges steeds meer te groeien. (en ik werd opgejut door mijn famlie :joy:) Toen naar de juwelier gegaan wel op de verjaardag van mijn zusje :face_with_hand_over_mouth:. Daarna mijn Oris gekocht en binnenkort komt er weer een nieuwe aan. :star_struck:

16 likes

Mooie oris :star_struck: nice dial

1 like

Beetje verandering tov een tijdje geleden; ik heb nog wel ideeën over wat ik er bij wil. Ik zit als eerste eigenlijk te denken aan een reverso tribute blauw. Dan gaat het weer wat dressy worden dus misschien een speedmaster of doxa? Zoveel mogelijkheden :grimacing:

32 likes

Mooie collectie, met name die Enicar. De Tudor en Iwc zijn ook knap hoor maar die zie je wel vaker.

1 like