Dankje die Enicar blijf ik complimenten over krijgen, wel grappig dat die favoriet blijkt.
De IWC is gekocht voor de zwangerschap en geboorte van mijn zoontje en gaat niet weg. De Tudor had een iets minder emotionele reden maar is met mij de hele wereld over geweest dus daar heb ik ook wel een band mee en gaat niet weg voorlopig. Mickey heb ik net binnen en moet zelfs nog geserviced worden voordat ik hem kan dragen. Hamilton is ook heel nieuw en blijft nog even maar zou wel de eerste zijn die vertrekt denk ik.
Dankje! Deze (Bradley “Fat Boy”) stond al een tijdje op m’n wensenlijstje en ik heb recent een heel mooi nos exemplaar gevonden.
Deze is inderdaad 34mm maar draagt wel wat groter door de rechte lugs. Het is geen joekel maar ik vind het niet misstaan (voor een horloge uit begin jaren ‘70).
De Certina DS38mm is echt een heel mooi horloge, heel goed in balans en een aangenaam formaat om dragen, en ja die kleurstelling in bicolor smoelt echt goed op deze. De DS PH200M is een stevig formaat en wordt dan ook meer in de vrije tijd of in de zomer gedragen met sweaters en korte mouwtjes maar ik vind het nog altijd een heerlijk horloge, die crosshair op de dial en dat dikke gebolde hesalite