Jouw collectie op één foto deel IV

Dankje :slight_smile: die Enicar blijf ik complimenten over krijgen, wel grappig dat die favoriet blijkt.

De IWC is gekocht voor de zwangerschap en geboorte van mijn zoontje en gaat niet weg. De Tudor had een iets minder emotionele reden maar is met mij de hele wereld over geweest dus daar heb ik ook wel een band mee en gaat niet weg voorlopig. Mickey heb ik net binnen en moet zelfs nog geserviced worden voordat ik hem kan dragen. Hamilton is ook heel nieuw en blijft nog even maar zou wel de eerste zijn die vertrekt denk ik.

2 likes

Leuke Mickey! Hoeveel mm is die? Ik zie ze vaak rond de 34mm. Indien ik iets kan vinden tussen 36-39mm zou ik er ook een willen.

1 like

Bedankt! Vind ik ook daarom heb ik hem gekocht :blush:

1 like

Dankje! Deze (Bradley “Fat Boy”) stond al een tijdje op m’n wensenlijstje en ik heb recent een heel mooi nos exemplaar gevonden.
Deze is inderdaad 34mm maar draagt wel wat groter door de rechte lugs. Het is geen joekel maar ik vind het niet misstaan (voor een horloge uit begin jaren ‘70).

Op 17.5cm pols:

6 likes

Very nice :ok_hand:

1 like

De ganse bende bijeen voor de klasfoto. :upside_down_face:

26 likes

Hele lekkere collectie! :+1:t2:

1 like

Merci, met wat geluk tegen de avond nog een nos vintage erbij. :wink:

1 like

Mooie collectie!
Hoe (be)valt de Certina 38mm Active Diver tov de Certina 43mm PH200M?
Die kleuren combinatie is heel gaaf

1 like

Bedankt, deze van jou mag er ook zijn!

De Certina DS38mm is echt een heel mooi horloge, heel goed in balans en een aangenaam formaat om dragen, en ja die kleurstelling in bicolor smoelt echt goed op deze. De DS PH200M is een stevig formaat en wordt dan ook meer in de vrije tijd of in de zomer gedragen met sweaters en korte mouwtjes maar ik vind het nog altijd een heerlijk horloge, die crosshair op de dial en dat dikke gebolde hesalite :star_struck:

De horloges die in 2021 zijn gekomen.

Gisteren de Christopher Ward C63 en de Zelos Mako ontvangen.

Ik ben voorlopig tevreden :wink:

18 likes

Die nieuwe CW’s zien er goed uit! Heeft ie toevallig een schroefkroon?

1 like

Zeker!

1 like

Blij met deze set, maar soms heb ik zo’n zin in gewoon weer eens iets nieuws.
Maar ja, de rol is vol…

36 likes

Wat een toffe set zeg.:+1: Niks weg doen, gewoon een veel grotere rol laten maken.

3 likes

Mooie collectie. Zou de Marathon opofferen. Heeft toch vrij veel overlap met de Sinn

1 like

Dank je wel!
Ik vrees dat dat inderdaad de route wordt :joy:

1 like

Nee die Marathon is vrij uniek. Maar 500 van gemaakt en in het gekke wereldje waarin wij ons bewegen echt wel een soort witte raaf.

Edit: Oh en de Sinn er uit is ook geen optie trouwens.

1 like

Vandaag de Glycine ontvangen. Eens een keer een ander kleurtje proberen.

24 likes

37 likes