Nice! Vooral die toothbrush! Een echte grail. Die staat bij mij ook hoog op mijn lijstje!
Ja dat hellend vlak daar weet ik inmiddels alles van. Ik zal binnenkort eens een foto maken van mijn huidige juweeltjes.
Nice! Vooral die toothbrush! Een echte grail. Die staat bij mij ook hoog op mijn lijstje!
Ja dat hellend vlak daar weet ik inmiddels alles van. Ik zal binnenkort eens een foto maken van mijn huidige juweeltjes.
Prachtig! De OP, UG en VC vind ik het leukst. Lekker makkelijk ook met die tweeletterafkortingen die alleen voor horlogenerds betekenis hebben
Komt goed . Al moet ik zeggen dat ik een Sea Dweller ook heel mooi vind. Maar die kan ik niet betalen.
Deels mee eens. Ik heb inmiddels zoveel (goedkopere) horloges gehad welke met (soms flink) verlies weer de deur uit zijn gegaan dat als ik het optel, ik niet vrolijk wordt. Met dat ‘scherp inkopen’ ben ik het dus zeker eens!! Voordeel van mijn aankoop geschiedenis is dat ik nu wel goed weet wat ik wil en niet snel meer iets zal kopen wat uiteindelijk tegenvalt.
We hebben een winnaar!!
Hoe bevalt die Yacht Master? Is dat een 40 of 42mm?
40mm rolex heeft enkel de yachtmaster witgoud, yachtmaster 2 en ecplorer 2 in 42mm
Ik moet toch eens gaan zoeken of ik die ergens kan passen. Of de 116655 of de GMT II in two-tone Rosé…
Grijze handelaar meeste kans denk ik voor de rootbeer.
Zeker doen. Vriend van mij heeft die ook. Niks voor mij, maar heel mooi zomer horloge. Zwemshort en slippers. Klaar.
whoooow
Dankjewel
Wat dacht je, RLC is geschorst, dan neem ik het stokje wel over .
Ow, heb ik iets gemist? Vond het al zo rustig…
Everose, dus 40mm.
Ow, dat wist ik niet. Hardleers blijkbaar las ik.
Geen zorgen, blijft een éénmalige actie.
Marco van Basten droeg m dan weer wel met klasse.
Gelukkig! Je hebt zo’n mooi blok hout in de tuin liggen, kun je ze ook mooi opleggen (fotowedstrijd oud hout)
Geweldige set Sander!
Komt binnenkort in het blauwe hoekje. Dus opgelet!
Lekker die sub verkopen . En dan een stukje haute horlogerie erbij