Jouw collectie op één foto deel IV

Samen met de Portugieser de twee langste blijvers in m’n verzameling tot nu toe :slight_smile:

1 like

Heel gaaf die dubbele kroon met ruitpatroon, direct herkenbaar zo’n EPSA kast. :nerd_face:

1 like

Knap dat je dat uit de foto haalde :joy: maar ja; dit is de Mark I, met iets minder dikke kronen die inderdaad ook een ruit patroon hebben.
De super compressors zijn inderdaad mooie kasten wat mij betreft, en de Jet in het specifiek vind ik erg mooi :slight_smile:
(En toepasselijk voor je avatar zo te zien)

1 like

Ik zag het niet op de foto. Zou heel knap zijn inderdaad :rofl: Volgens mij hebben alle super compressors kronen met ruitpatroon. Dat is één van de gave, onderscheidende kenmerken. Je ziet het bijvoorbeeld ook bij de oude JLC Polaris. Ook zo mooi :ok_hand:

Potdikkie die Staudt zijn mooi

1 like

@Rolopalooza
@Erik11

5 likes

Was toch niet klaar in 2021 :laughing:

Lijkt een hele kleine update (zoek de verschillen, hint: Zenith) maar ik ben er héél blij mee!

48 likes

De subdials van jouw Zenith zijn verkleurd? :wink::stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Tsja, bij een NA moet ik natuurlijk alle topics even spammen waar mogelijk, dat begrijpen jullie wel:

30 likes

Je hebt groot gelijk😁

1 like

Ik was even terug aan het scrollen in m’n fotobibliotheek

Mid 2016

Mid 2021

58 likes

Zo.

:wink::+1:

1 like

Heerlijk :ok_hand:t2:

1 like

Poe…… :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Waanzinnig mooie horloges!

1 like

Nee hoor. Laat maar zien.

1 like

De hele horloge-hobby is een hellend vlak. :sweat_smile: Ik denk dat bijna iedereen wel is begonnen met een Seiko of iets dergelijks. Wat ook gewoon schitterende horloges zijn en blijven. :ok_hand:

Dit was vorig jaar mijn collectie. :grin:

16 likes

Haha, laat je daar alsjeblieft niet door beïnvloeden, gewoon kopen wat JIJ mooi vindt :slight_smile:

Rolex is voor velen heel veilig omdat de laatste tijd het risico op waarde verlies bij verkoop verdwenen is. Daarnaast zit er een bepaalde status/imago aan het merk, de een ziet dat als iets positiefs, de ander als iets negatiefs. Ik zit in de laatste categorie, en Studio Voetbal gisteren heeft dat voor mij alleen maar méér bevestigd :wink:

Als je een horloge echt mooi vindt moet je je niet laten beïnvloeden door potentieel waarde verlies, vind ik iig. Beetje scherp inkopen kan natuurlijk nooit kwaad!

4 likes

Haha, ja… Die gouden look-at-me-horloges van Sneijder en die bolle van NAC… vreselijk

1 like

Precies! Daar wil je echt mee geassocieerd worden lijkt me :laughing:

1 like