Jouw collectie op één foto deel IV (Deel 1)

Daar ben ik zelf veel te infantiel voor, zou ik nooit trekken :sweat_smile:

6 likes

:joy: zo’n infantiel ben ik ook. Zou dat niet kunnen. Maar dan heb je wel een leuk winters cadeautje voor jezelf!

1 like

Ik ook. Als de postbode aanbelt met een NA loop ik zo uit een digi-meeting en unbox ik de boel half in de camera kijkend en ja knikkend :sweat_smile:

25 likes

Hear, hear :rofl:

1 like

Ja dat heb ik ook. Maar die Alpinist was een onverwachte bijvangst van oh heb je die ook doe die er dan ook maar bij.:sweat_smile::see_no_evil:
Dan geniet ik er meer van als ik hem even wegleg en pak als de Marine Master 300 z’n nieuwigheid verliest. In plaats van nu in de horlogedoos te leggen en dan minder of niet te dragen doordat de Marine Master 300 nog nieuw is en zwaar nog de overhand heeft en tot de conclusie te komen dat de Alpinist geen draagtijd krijgt. Denk dat het dan beter is om hem even weg te leggen en over een tijdje een eerlijke kans te geven.

3 likes

Welnee! :sweat_smile:

Dan kan die nog steeds in de horlogedoos. Volgens mij heb je gewoon symmetriedwang. Als daar 9 ipv 8 horloges in je doos liggen ga je flink over je nek geef maar toe :grin:

3 likes

Ik vind 8 stuks in de core collectie wel een mooi aantal. Meer hoeft eigenlijk ook niet.

Knappe verzameling hoor! Heel mooi. Enkel de Meistersinger ben ik minder fan van. Heb die Tag nog nooit in het echt gezien, maar het lijkt echt wel een knots van een horloge.

7 likes

De omvang van de collectie die draagtijd krijgt is hier wat kleiner, dus past in een watchroll voor 3.

23 likes

Ik vind het persoonlijk al teveel, ben al blij met 4.

Maar dat is het punt niet. Alle horloges die ik bezit gaan gewoon in de horlogedoos, ongeacht het aantal.

Jij hebt blijkbaar een core collectie uit 8, dat is je Champions League. En daarnaast een Keuken Kampioen 1e divisie voor je mindere horloges. Next level haute horlogerie ? :thinking:

2 likes

Van die zenith is ook een vintage variant.

:ok_hand:

De zenith cp2 Cairelli.

11 likes

Van harte met de alpinist! :ok_hand:

1 like

De master-polijster! Ik moet elke keer lachen wanneer hij de term NOS gebruikt, maar hij is wel steengoed zeg.

7 likes

Je zegt het goed.

Maar deze dial en bezel is wel potjandikkeme lekker.

1 like

Net echt.

21 likes

Zijn Citizen laat hij ook buiten beeld… die is niet “goed” genoeg of zo :man_shrugging:

2 likes

Is die gepolijst?

1 like

Yes. Wel op skill niveau. Zoals je 5513.

1 like

En ik maar twijfelen over een horloge van 250 euro :joy:

5 likes