Mooie collectie! Hoe bevalt die Mirage watch roll? Uit US laten komen?
Klopt. Het is geen echt leer maar verder prima voor de prijs.
Ik voel haute horlogerie aankomen
Zeg maar wat
Hmm. Stand per vandaag.
Plus een Sarb033 en wat shitters zoals de casioak… Ik merk dat ik verzamelingetjes maak. Eerst polerouters, nu King Seiko’s. Wil ik dit zo houden
Mijn belangrijkste 2021 doel is nu eigenlijk afgestreept. Als ik geluk heb komt er dit jaar nog een leuke diver of GS bij.
Echte een mooie verzameling heb jij.
Ja dat wil je .
Want King Seiko en Polerouters zijn top.
Maar als jij (onbegrijpelijk) niet van chrono’s houdt.
En je hebt al een “super duiker”.
Tja, dan zou je hooguit nog voor een moderne top dresser kunnen gaan in 38/40mm.
Een JLC, Lange, Vacheron, LUC Chopard, zoiets?
2 eigenlijk. De sub en de unisonic zijn beide duikers…
Maar je hebt gelijk dat ik chrono’s aan het vermijden ben :P. Ik vind de platen vaak te druk… en ik houd juist van eenvoud. Ik houd ook niet van cijfers op platen. De paar chrono’s die ik oprecht wel mooi vind, kan ik eigenlijk niet betalen
De JLC MUT heb ik volgens mij ooit geprobeerd. Dat staat echt niet op mijn pols. Even foto zoeken. Ik ben het met je eens @bauhaus dat het anders een goede optie zou zijn geweest wat betreft looks.
Ik vind dat je een toffe, afwisselende, collectie hebt. Wauw!
Wat een speelgoed
Topcollectie man👍
Dank jullie wel. Ben er heel blij mee. 2021 wordt een leuk jaar denk ik
Goeie vraag Wat ik zoal op het oog heb zijn oa een JLC Reverso, Zenith Defy en nog steeds een Santos. Dat zijn redelijk veilige en niet te opvallende keuzes denk ik. Een JLC Ultra moon vind ik ook nog steeds schitterend, of een Panomatic Lunar
Heb er ook wel eens aan gedacht om een aantal weg te doen en een mooie day-date oid te kopen of misschien een ceramic Daytona…
Of de standaard Speedy weg en een Speedy Tuesday aanschaffen. Oh en een Zenith Revival Shadow zou ik ook heel graag eens passen.
Echt een richting heb ik, zoals je ziet, niet. Vooral veel plezier en genieten