Jouw collectie op één foto deel IV

Ik houd het in de gaten :sweat_smile: Ik zou niet teveel opofferen voor één horloge in een zogenaamd hogere klasse.

In variatie zit een hoop plezier, merk ik nu ook nu ik nog maar 2 horloges heb.

2 likes

Gaaf man. Je hebt echt een toffe verzameling.

Van wat je genoemd hebt vind ik de Speedy Tuesday en de Zenith Defy denk ik het meest passen. Ik zie je bijna nooit dressy dingen posten dus misschien bewaren voor als je oubolliger bent :smirk:

Al is zo’n Panomatic Lunar wel echt geweldig om te zien! Ben benieuwd welke kant je op gaat dit jaar :ok_hand:

1 like

Dankje! Als ik eenmaal op de 6 zit hoop ik er nog een GS en een Doxa in te hebben. :slight_smile:

1 like

Misschien @tompj eens porren, het zaadje is daar al geplant :wink:
Mooie collectie verder, aan de sportieve kant maar consequent goeie keuzes! En die G-Shock subcollectie is gewoon top :sunglasses: Is een Grand Seiko niets voor jou? Het is hot op dit moment, dus er passeert al wat meer te koop hier :slight_smile:

2 likes

Gave collectie!

Dat zou het ook best leuk kunnen doen op Instagram. Ben je daar al actief :grin:?

4 likes

Als ik even snel reken wil dat zeggen dat er een uit gaat?

1 like

Correct! Ik denk niet dat de mini turtle een blijver is.

1 like

Hij past er nog thans perfect tussen. Mocht de uitlijning :100: op :100: zijn, dan ben ik kandidaat. Zou goed passen bij het koppel Griekse landschildpadden die ik hoop te verwelkomen ergens in april of mei. :yum:

1 like

Mijn oog valt direct op de Zenith en IWC! Wat een prachtcollectie.

1 like

Damnnn dat is wel een lekkere collectie!

1 like

@Rolopalooza

Het kan zijn dat mijn Pano mag vertrekken … :grimacing:

27 likes

Dat zeker! Tis een leuk ding. Voegt wat kleur toe en tis uit een categorie die ik zelden in de verzameling heb. Duikers komen er gek genoeg niet echt in bij mij.

Wat de uitlijning betreft heb ik nooit durven kijken! Lijkt wel goed te zitten :joy:

1 like

:sunglasses::grin:

Maar ja. Alle andere genoemde opties zijn ook prachtig.

Niet te veel verkopen… en als… dan ook iets moois terug.

1 like

Maar als ze hier veel te koop staan is het toch op retour… :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Dit beloofd wat. Heerlijk toch!

Zo een Panomatic Lunar staat hier ook hoog op het lijstje. Of een JLC Geographic :slight_smile:

2 likes

Of geophysic… :grin:

2 likes

Ik kan heel slecht afscheid nemen dus wees niet bang :sweat_smile:

Zie hierboven :smiley:

Haha, je hebt gelijk hoor :slight_smile:

Nee. Wel eens gepast maar ik heb niets met die Daihatsu finish. Super mooi maar beetje te klinisch denk ik. Maar wie weet… :slight_smile:

Ken ik niet, Ik zit wel veel op Hyves :upside_down_face:

Tom, je komt te vroeg vrees ik :frowning: Maar puur voor de sfeer DM ik je even.
EDIT: Dat kan niet zie ik, verborgen profiel :zipper_mouth_face:

7 likes

Dat zou een leuke eerste stap zijn. Ik vind de ST 1 en 2 beide veel spannender dan een Speedy. Terwijl ik niets tegen een Speedmaster heb.

3 likes

Via je eigen profiel kan je ook berichten versturen, daar kan je gewoon een username opgeven

3 likes

Eigenlijk had ik dat nooit maar hoe meer ik de ST1 zie hoe leuker ik 'm vindt. En idd, net iets spannender.

Done :slight_smile: Dank u!!!

3 likes