Jouw collectie op één foto deel IV

Mooie collectie! Van alles wat.

De Zenith Defy Skeleton zou er ook perfect tussen passen:

12 likes

Deze wil ik echt eens in het echt zien. Zo op de fotos vind ik 'm erg druk.

1 like

Mijn collectie op dit moment. :ok_hand:t4:

55 likes

:ok_hand:

1 like

Mooi hoor! :+1:

1 like

Foto is niet highres genoeg voor mij om te zien wat je precies hebt :cry:

Lijkt me in elk geval een grote collectie…

7 likes

:joy: ruimt wel lekker op…

2 likes

Potdikke wat een collectie!
Gaaf hoor.

1 like

Whaha, ja toch?! :stuck_out_tongue_winking_eye:

Je kan de Datejust en beide JLC’s ook verkopen, zodat je voor twee of drie ongelofelijk dikke knallers kan gaan. :heart_eyes:

21 likes

Welke draag je niet vaak?

Er zitten nogal veel zwarte sporthorloges bij, waarvan 4 met draaiende bezel. Misschien kan je daar wat overlap uithalen? 2 Speedy’s kan ook gerust anders of inruilen voor een Dark Side als je een knaller om de pols wil.
Bij JLC kan je ook al wat knippen: dezelfde casevorm bij de Geophysic en de Master Control en bij de 2 reverso’s. Die Squadra mag er sowieso uit imho :wink:

Dan heb je er al een vijftal minder, de rest laat ik aan jou over. Teveel moois is ook wat hé, ik zei’t bij @tompj zijn collectie ook al :see_no_evil:

3 likes

Geweldige collectie. Maar veel inderdaad.

Ik heb maar even een cirkel getrokken om de horloges waar je me voor mag benaderen :grimacing:.

8 likes

Vooral die gouden Seamaster cal 1040 of die Geophysic zijn inderdaad verborgen pareltjes tussen al dat geweld :sunglasses: :shushing_face:

2 likes

Ja, die Goswin weet ze wel uit te zoeken.

2 likes

11 likes

Poeh… :flushed:

1 like

Die Seamaster is zeker niet het duurste exemplaar, maar wel weer een horloge met een verhaal.

Gekocht van de eerste eigenaar uit Iran en laten voorzien van een Extract from the Omega Archives

De band wel opnieuw laten vergulden, maar inderdaad een pareltje

6 likes

Radicaal opruimen naar 1 chronograaf, 1 duiker en 1 dresswatch? Met misschien nog een 4e voor de bijzondere buitencategorie met een verhaal?

2 likes

komt dat ff goed uit! Je hebt al voor 2 een nieuwe eigenaar

5 likes

Je hebt wel een paar horloges aangetikt waarover ik zelf ook twijfels heb, maar @tompj zal nog even op wat modellen moeten wachten die niet direct op de ‘schoplijst’ staan :wink:

2 likes