Wat een collectie😱 Begrijp de onrust. Zou flink opschonen en een Patek, VC kopen.
De huidige verzameling is weer eens opgelopen tot een brei van verschillende stemmingen en filosofieën, met een daarbij horende onrust… Redelijk chaotisch en dat is ook wel te zien aan de foto’s.
Niet op de foto’s zijn er nog wat ergens rondzwervende horloges zoals een Squale, een Bulova en mijn eerste serieuze Seiko duiker.
Worden redelijk gedragen.
De digitale horloges, 2 iWatches 6 omdat ik de 40 mm te klein vind en de 44 mm te groot.
Deze worden zo te zien niet gedragen.
En deze gaat sowieso nooit meer weg.
Tja…
Grappig inderdaad.
In Iran zie je overigens erg Omega’s (gehele Swatch Groep doet het goed daar). Zwitserse horloges zijn één van de weinige westerse goederen die je daar tegenkomt (omdat Zwitserland lak heeft aan alle handelsembargo’s met Iran).
Beetje mager 3 stuks maar vooruit, best geinig.
De voorste blijft voor mij echt te lekker!
Van t voorjaar kom ik even proeven hoor.
Jouw collectie blijft fenomenaal. Waarom ligt er in het midden eigenlijk geen 126715CHNR? Zonde, want het zou zo’n mooi contrast geven.
Prachtig!
I second that! Erg gaaf
Mooie diverse collectie(buiten het digitale spul) en leuke Meistersingers! Zelf ook erg blij met de Perigraph!
Bofkont hè die @Lucky-Luke? Wie wil er nou niet dat zijn voorste wordt geproefd in het voorjaar!
Zullen we er een roulatie-klokje van maken? Om de week iemand anders die 'm draagt?
Ik weet het, tis behelpen
Vind het bedrag wel genoeg. Anders weer gezeik met de verzekering.
Moet ik nog zo lang wachten
Die skx is vet
Thx
Die gaat er ook nooit uit
Kleine update: De Explorer heeft helaas de doos moeten verlaten om plaats te maken voor de Datejust.
Voor het eerst geen zwarte plaat
Prachtige collectie.