Jouw collectie op één foto deel IV

Ik heb nog wel wat op mijn lijstje staan hoor, maar die wensen wijzigen nogal eens. Sta ook nog op de lijst voor de Snoopy. Maar deze staan nu in de top 3 wishlist (kan morgen anders zijn):

30 likes

Dat zijn niet de minste, vooral de laatste :smiley: 40mm op 10mm dacht ik, dus fantastische maat ook.

2 likes

40,5 inderdaad. Maar voor zo’n prijs (rond 20K) is het wel fijn hem even te passen en dat is nogal lastig. Wel een geweldig mooi uurwerk ook. Misschien we het ideale high end sporthorloge.

2 likes

Links bovenste rij

Yummie Yummie

1 like

Vers uit de bus van de postbode, de zojuist bezorgde ‘horlogebox’. Eindelijk een mooi plekje voor dit kwartet van vier.

21 likes

Kunnen ze er weer goed bijliggen :+1:t2:

WAT WORDT HIER VERZWEGEN?!

Ik wist niet dat je zo’n blauwe Reverso had, gaaf zeg.

3 likes

:grin:
Wel opletten hè!

2 likes

Ik ga in mijn eigen bubbel door het leven, opletten doe ik te weinig.

Valt hij groot op de pols?

Zeker niet. Voor mij perfect, maar met echt grote klauwen kun je in de problemen komen.

Even van een afstandje geschoten en ingezoomd voor een realistisch beeld:

12 likes

Ik heb hem nog nooit omgehad of in handen gehad. Post-corona maar eens die borrelmeet doen!

Ik weet hoe graag jij de Day-Dates wil dragen, dus ik zal ze voor de tijd stuk voor stuk boenen oppoetsen.

Staat perfect, heel chique.

1 like

Deal!

1 like

Deal! Ik ben nog steeds van de partij.

*edit; misschien is dan de Ingenieur ook weer terug die ik pre-corona zou passen… :innocent: Als je toch een vakje over hebt, @tompj

2 likes

Mooie collectie! Ook de horlogedoos is erg mooi. Waar heb je die vandaan?

1 like

Trendhim. De ‘Warren Asher’ horlogedoos in walnoot.

1 like

Zoiets Tom?

6 likes

:heart_eyes:

1 like

Een Defy Classic zou ik wel lusten.

1 like

Altijd plekje vrij houden. Voor die ene. Die ineens langskomt :grin:

1 like

Vakje vrij? Ik heb nog wel een mooie gouden Omega voor je :wink:

2 likes