Jouw collectie op één foto deel IV

Vertel!

1 like

Nee joh, deze
€ 122.451

:rofl:

2 likes

Koop nu gewoon eens een Zenith 135!
:joy:

1 like

Een mooie Gouden Seamaster … incl. Extract

Plaatje?

Plaatje

10 likes

Die is bijzonder. Niet verkeerd. Maar toch niet voldoende voor mijn short list.

1 like

Er is geloof ik maar eentje bij gekomen sinds mijn vorige post hier (de Halios). Maar heb gisteren de HF Strip ontvangen, dus leek me dat een mooie gelegenheid om een update te plaatsen. Helaas is mijn Leonidas even bij de horlogemaker voor een herstelling, dus die ontbreekt nog even.

33 likes

De Cartier is top

1 like

Weer een wijziging. Ik ga de Citizen missen maar ik heb m ervaren en was toe aan wat nieuws :slight_smile:. Voor de volgende speur ik een beetje bij Damasko, Zodiac of Nomos.

47 likes

11 likes

mooi die drive de cartier

1 like

Voor:

Na:

Uodate:

• De Vostok “black bay” mod is af
  • De RLG Atlanticus is erbij gekomen

Volgende stap:

• De middelste Vostok modden
  • De Vostok linksonder modden
  • Wellicht een grijze Casio GA 2100 erbij

Verder ga ik gewoon weer rustig op zoek naar een volgende aankoop (ideeën zijn altijd welkom) en lekker genieten van de horloges die ik heb.

12 likes

Prachtige collectie - hoe bevalt de Panerai?

1 like

Geen Nomos meer 🥲

Dank je!

De Panerai bevalt heel erg goed. Ik draag hem op dit moment het vaakst. Ik moet eerlijk zeggen dat ik verreweg de meeste Panarai niet mooi vind en vaak te groot. Maar deze vind ik prachtig.

Inderdaad. Hoewel de Orion altijd een favoriet blijft en er wellicht wel weer eens komt.

1 like

Ik heb een beetje moeilijke relatie met Panerai. Op de foto’s en bij iemand anders om de pols prachtig maar zodra ik hem zelf om doe geen magie.
Misschien deze eens proberen.

Die Passage de Drake is prachtig en absoluut onderscheidend, alleen voor die prijs net te veel concurrentie imo. Zou hem graag eens irl zien.

1 like

Ik hem hem ook niet in het echt gezien, maar afgaande op de plaatjes vind ik hem mooier dan al zijn concurrenten.

1 like

Mooie sportieve verzameling zo. Dat blauw van die Doxa is wel heel lekker zeg :star_struck:

1 like

42 likes