Prachtige collecties komen hier toch steeds voorbij!
Mijn bescheiden ‘collectie’. Ben (voor nu) erg tevreden met dit frisse duo…
Prachtige collecties komen hier toch steeds voorbij!
Mijn bescheiden ‘collectie’. Ben (voor nu) erg tevreden met dit frisse duo…
Mooi duo! Waar is de tijd dat je geen fan was van stalen banden
De anthraciet wijzerplaat zou de GS misschien nog mooier aangevuld hebben… misschien wil @Number4 wel ruilen?
Bonte verzameling!
Ik has gisteren precies dezelfde gedachte. Ben er aan gewend inmiddels. Moet wel een prettige ss band zijn en horloge niet té zwaar.
Nah…die is alweer verkocht.
Onverbeterlijk
Sorry heren maar er kwam wat anders langs
Mooi duo!
Heb je met deze 2 niet het gevoel dat je een donkere wijzerplaat mist? Ik zie vaak zwarte ‘two-pieces’ maar zelden twee lichte platen. Ergens wel lekker eigenwijs
Klinkt als mij
Thx
Ik mis niet echt een zwarte plaat. Uiteraard zou het een prima aanvulling zijn…blauw nog meer trouwens. De BB58 bijvoorbeeld zou een prachtig trio vormen denk ik.
Linksonder steelt de show voor mij!
De rest van de collectie is ook prachtig en alles bij elkaar: mooi in balans qua merken, modellen en kleuren.
Hoogstens een GMT voor het geval we ooit weer mogen reizen (of gewoon omdat het leuk is om een extra wijzer te hebben).
Maar wat een mooie set heb je bij elkaar, kan me dit helemaal voorstellen!!
Helemaal eens!
Wat een prachtige horloges allemaal! Ik heb mijn collectie ook weer bij elkaar gebracht voor een foto. Ik ben van alle markten thuis!
Impressive! Mooie veelzijdige collectie waar je met recht trots op kan zijn!
Grijze plaat en grijze sokken… Goeie match
En mooie collectie!
Goeie set! Die DJ met grijze plaat springt er uit voor mij.
Prachtige collectie!
Een van de datejusts omruilen voor een duiker. Hier uitloggen en niet meer omkijken.