Jouw collectie op één foto deel IV

Helemaal eens!

Ook niet mis

1 like

:ok_hand:

1 like

Volgens mij wel hoor.

2 likes

Die z-blue. Heerlijk. Ik had m, ingeruild, en sta nu weer op de lijst. Dan blijft ie ook.

1 like

Op de foto lijken de Lange en de sbgw253 op elkaar.

In t echt zijn ze verschillend.

De Lange is inderdaad ‘steriel’ heerlijk rustig met alleen de essentie van de tijd en niks wat afleid. Wijzerplaat is wat Lange ‘argente’ noemt. T is een soort gebroken wit met een korrel. lijkt beetje op een Rolex op white 39 die ik heb omgehad. Niet spierwit. Draai je m om komt er een top afgewerkt uurwerk tevoorschijn. Witgoud zorg voor best wat gewicht.

Dan de GS: Een echt witte wijzerplaat. Haarscherpe wijzers en indices. Prachtig blauwe seconde wijzer voor contrast. En dan natuurlijk de prachtige Zaratsu polishing.

Net zoals de Lange: Heb je niks met horloges, weet niemand wat je om hebt.

Toen al moeilijk te krijgen. Via de botiques in Nederland, Duitsland, België en Frankrijk was t antwoord. Kunnen we niet meer aan komen. Toevallig via een kleine Duitse juwelier die net GS ad was geworden toch nog kunnen aanschaffen.

1 like

Nog nooit omgehad. De Blancpain wel.

Zie wel wat eruit komt als we weer mogen shoppen. :blush:

1 like

14 likes

Update: TH Monaco en Meistersinger eruit. Cartier terug naar vriendin. Plekken opgevuld met de Gshock en Edox die in een la lagen.

De Speedy en Explorer zijn de daily’s. Pelagos op rubber is heerlijk straks in de zomer.

Heb dus wat funds vrij en een plek in de doos. Iets meer dressier, witte plaat, handopwinder met manufactuur en zichtbodem lijkt me wel wat.

Kom dan eigenlijk alleen bij Nomos uit. Een Nomos terugkopen (heb een metro gangreserve gehad) is heel verleidelijk. Maar die koop ik misschien dan liever een keer in Glashutte zelf.

Of nog wat meer funds vrijmaken dit jaar en een JLC Reverso Grande Taille of iets dergelijks erbij kopen.
Of toch een Keer iets van Zenith :wink:

We zien het wel, eigenlijk zijn de bovenste 3 voldoende om dagelijks veel plezier aan te beleven.

30 likes

En niet een leuke GS of Chronomaster? Geen manufactuur. Maar wel lekker grab and go. :facepunch:

3 likes

Oh wauw :heart_eyes:

1 like

1 witte nomos dress erbij en je hebt een uitmuntende 4-piece collectie zeg :ok_hand:

:sleeping:

Dat kan leuker! Een JLC met lichte plaat b.v. Of een DJ

2 likes

15 likes

Eens denken wat er dit jaar nog bij moet komen :thinking:

66 likes

Goud :zipper_mouth_face:

2 likes

Iig geen goud :slight_smile:

4 likes

En niet een leuke GS of Chronomaster? Geen manufactuur. Maar wel lekker grab and go. :facepunch:

Goed idee. Wil wel de SBGM221 nog een keer op de pols zien, lijkt erg dik maar nog nooit i.r.l. gezien. Had ook gekeken naar de SBGW231 maar die is met wat te “saai” Een Zenith zou ook een optie zijn. Chronomaster of Elite.

1 witte nomos dress erbij en je hebt een uitmuntende 4-piece collectie zeg :ok_hand:

Klopt, Voor rond de 1k heb je al een mooie tangente 38mm met manufactuur uurwerk. Echter ben ik nog niet helemaal overtuigd over de Bauhaus stijl. De Metro Gangreserve was ontzettend mooi, maar ik droeg hem gewoon te weinig.

:sleeping:
Dat kan leuker! Een JLC met lichte plaat b.v. Of een DJ

Ja Nomos is gewoon erg basic wat snel saai wordt. Op een mooie velour of suede band wordt het al beter.

JLC is een mooie optie. Dacht eerst aan de Geographic, maar sinds iemand zei dat het net een smiley is, krijg ik dat beeld niet meer uit mijn hoofd.

Reverso is eigenlijk de mooiste en meest iconische JLC. Daar moet je dan wel weer een nette heer voor zijn he @Sanderrr

Vintage DJ mooi, maar dan grijp ik waarschijnlijk toch altijd naar de Explorer.

We zien het wel :slight_smile:

1 like

Mooi Collectie! :ok_hand:

Een pepsi zou een mooie toevoeging zijn :wink:

1 like

Keuzestress🤷

72 likes