Snap ik!
Huh. Dat zijn beide toch manufactuur uurwerken?
Sorry bedoelde zo’n high end Quartz.
Nog steeds soort van manufactuur.
Maar niet in de zin de TS bedoelde.
Stel je voor dat je DWW was aangekomen…
Mooie diverse verzameling, nu nog de Zenith erbij
Ik vind elke dag van de week een ander horloge al een luxe
Tjonge. Ik vind die omega Speedmaster eigenlijk wel leuk.
Die Doxa knalt er lekker tussenuit👌🏻
Welke vind je de mooiste?
Ja ik ga voor ‘een jaar lang elke week een ander horloge’
En ‘helaas’ is dit nog maar de helft van de collectie… de ander helft ligt in de kluis…of in de stickers in de doos vanwege het ontbreken van de ‘knal’
Serieus kistje.
Welke van de 2?
Eerst de moonwatch en een paar anderen eruit, dan mag eindelijk de JLC reverso Duoface komen en als ik dan nog wat over heb de nieuwe Zenith Chronomaster Sport in het zwart…
De zwarte met zilveren subdial.
Ik ga voor de doxa denk ik… als ik er ééntje mocht kiezen om zelf te dragen
Mooi hoor! Ik zou ook keuzestress hebben. Ik blijf de skyracer een beetje missen
Hoe bevalt de sbgv245?
Snap ik. Skyracer is een geweldig horloge. Mijn 2 GSsen zijn ook top, ik vind de meeste GS horloges vrij saai maar de GMT en de sbgv245 zijn zeker niet saai te noemen. Opvallend maar stijlvol.
Ik moet zeggen dat ik wel weer heerlijk genezen ben van de Zenith. Ik heb inmiddels alle filmpjes gekeken en alle stukken gelezen over dit nieuwe chronomaster sport model en deze wordt extreem hyped blijkbaar. Ik ga denk ik toch maar voor het origineel, Een Daytona met witte plaat is toch altijd mijn grail geweest…als ik hem nu niet koop dan gaat het nooit gebeuren denk ik…
Ja dat snap ik dan ook wel weer. Ik ga zelf ook minstens een half jaar wachten met de chronomaster sport en dan kijken of ik hem nog steeds wil…
Die Tag! Ik hoop nog steeds op een mooi exemplaar te stuiten!