Merci, dit is de 2503.80 denk ik?
Mocht je ooit een verkoop overwegen dan ben ik geïnteresseerd.
Een relatief saaie two piece op dit moment. Op korte termijn wordt er waarschijnlijk wel eentje ingewisseld voor een Cartier.
De huidige stand van zaken (paste niet op één foto, sorry)…
De dailys/beaters/strandhorloges:
De luxe(?) collectie:
Onderweg van service: Laco “Erbstuck”, Seiko Green Sumo (geen eigen foto’s)
Nog toe te voegen:
- GS (Snowflake of Spring LE)
- Submariner no-date 5 digit
- HAQ (Citizen Chronomaster?)
De Milgauss gaat er denk ik tzt uit, net als Seiko SKX, Axios Ironclad, Hamtun Kraken, Timex Q, Seagull 1963 (niet op de foto’s)
Opmerkingen en suggesties altijd leuk!
Wel saai maar wel 2 toppers Voor de linker mag je wel een pb sturen als die eruit gaat
Haha zal ik doen, maar het is waarschijnlijk toch de rechter welke eruit gaat.
Mooie collectie! Hoe houdt de tudor zich staande in al dat geweld? Ik zou de Milgauss niet weg doen hoor, zeker niet voor een no date sub. Lekker houden samen met je daytona.
Hi Lunette, tx!
Ik ben blij met de Tudor, mooi gemaakt en loopt +0-1s per dag, kan niet beter. Hele mooie clasp en band. Hij is ietsje hoger dan de Daytona of Speedy, maar stoort mij niet. De uitstraling is een beetje old-school Rolex wat mij wel bevalt. De maxi case Rolexen vind ik een beetje “in your face”.
Snap ik vind de Tudor ook mooi maar je hebt ook anders moois. Maxi case is wel “in your face” maar een Milgauss niet, zeker niet die jij hebt. ziet niemand en een sub ook no date wel denk ik. Ik ben benieuwd!
Prachte spiegeleieren op die Seamaster. Die verkleurde lume geeft zó veel extra charme.
Die rosegouden datejust is erg lekker!
Prachtig, die midsize seamaster!
Seiko rules!
Lekkere set zeg
Bedankt, ben er erg blij mee.
Respect!! Ik heb mezelf hetzelfde doel gesteld voor dit jaar; halveren van de collectie
Leuke set zo bij elkaar! Ben benieuwd hoe de samenstelling eruit ziet over een paar maanden