Jouw collectie op één foto deel IV (Deel 1)

Met de aanwinst van vorige week is de doos vol :grin:

16 likes

LOL, wat is dat bruin gedrocht(excuse my french) daar rechtsboven :grimacing: :sweat_smile: :sweat_drops:

1 like

En ik moet zeggen, draagt best lekker tijdens klussen

2 likes

Phoe, hout! Damn ik dacht serieus dat het roest was :sweat_smile:

Duurzaamheid op zn top :+1:

Is toch mooi, een houten horloge…moeten mensen hier toch wel warm voor te krijgen zijn?

Een snelle update voor mij. De Timex Marlin was te fragiel en is vertrokken. Aangezien ik wel graag een net horloge in mijn kwartet wilde, is er vandaag een Grand Seiko SBGX097 bij gekomen:

19 likes

Dank!

Ja zou gaaf zijn. Maar weet nog niet zo goed welke. Er komt wel iets met een blauwe plaat binnenkort.

Mee eens. Ik wil deze binnenkort gaan passen.

Edit: zie nu de post onder jou van @Rolopalooza. Prachtig :fire:

10 likes

:upside_down_face:

12 likes

Ik heb dus ook naar een witte gekeken. Op de plaatjes altijd tof, maar ik kom toch steeds op donker uit als ik echt moet kiezen :see_no_evil: (dit keer donkergroen)

De GS omgewisseld voor een Tudor. Hoe ik van de ene week op zoek ga naar een Cartier naar de aankoop van een Tudor.:sweat_smile:

24 likes

Ja ook gaaf! Beide eens in het echt gaan bekijken.

1 like

Heerlijk, die Tudor! Ruilen?:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Die Tudor is prachtig, wat een knaller voor het geld :+1:t2:

1 like

Ik ben eigenlijk wel blij met wat ik nu heb. Helaas :wink:

De Grand Seiko geeft ook echt een lekker premium gevoel qua kast en afwerking, dus erg blij mee :slightly_smiling_face:

Nog nóóit een gezien in t echt. Ik ben echt ontzettend benieuwd!

1 like

:heart_eyes::hot_face:

Jemig die is lekker

1 like

Ja klopt… maar moet je wel de persoon voor zijn. Ik vind dresswatches heel mooi en met (wit)goud ook sjiek maar vindt dat een sub of omega prima dresswaardig is deze tijd.

1 like

Dress is niet meer zo van deze tijd. Netjes wel.
Een sub of speedmaster is daar niet bescheiden genoeg voor naar mijn mening.

4 likes

Geen verandering qua horloges, wel een nieuwe doos (Thanks @Sebastiaan) waar ze (bijna) allemaal in kunnen. G-Shock om de pols en een Super Seville inbound.

28 likes

Daar verschillen mensen gelukkig van mening over :astonished: lekker doen wat je zelf mooi vindt :+1:t2:

3 likes