Jouw collectie op één foto deel IV

Kan even helaas geen plaatje vinden van de NOMOS en de UG.

11 likes

Mijn suggestie zou zijn: één van 1500 euro dan.

Dan komen Tudor, Omega en Grand Seiko nét binnen bereik (misschien nog iets doorsparen of een extra horloge offeren voor ruimere keuze)

De drie duikers en de (sorry) lelijke G-shock eruit. En een mooie oris erin! (65 of aquis)
De f91 zou ik ondanks zijn enorme verkoopwaarde toch behouden.

Dan heb je een leuke en overzichtelijke 5 delige collectie met toch voldoende variatie. :+1:

Interessante overweging. De g-shock is er eigenlijk alleen maar voor de sensor functies in gekomen. Vind het zelf ook geen beauty dus die mag er als eerste uit. Ben erg gecharmeerd van Oris dus wellicht spaar ik even door en kunnen ook de duikers dit jaar het veld ruimen.

1 like

De Tissot is gaaf! Heb je een model/typenummer daarvan?

Het liquide deel van de collectie

28 likes

Helemaal mee eens. Mooi horloge

Nee geen idee. Ik was op zoek naar een Tank of Reverso, maar kwam erachter dat er voor een fractie van het geld zo veel meer moois te vinden was. Deze is in bijna ongebruikte staat, gekocht bij tijdloos in Leiden, erg leuk zaakje!!

1 like

Huidige stand van zaken:

Omega Speedmaster Pro
Rolex Sea-Dweller
Tudor Black Bay GMT
CasiOak

47 likes

Nice! Mooie foto’s ook.

1 like

Knappe collectie en nog knappere watchrol, van waar heb je deze?

Edit: heb hem al gevonden, aan de prijslijke kant maar toch het overwegen waard.

1 like

Nice! Meer heb je toch niet nodig. Mwa misschien iets van goud :zipper_mouth_face:

1 like

Dank! Is een Everest Band watchroll. Kan ik aanbevelen :ok_hand:t3:

27 likes

Iets met witgoud zou gaaf zijn :nerd_face:

2 likes

Lekker viertal, mooie roll, niks meer aan doen :smiley:

1 like

Lekker hoor, voor elke gelegenheid iets.

1 like

Mooi stel zo bij elkaar. Mooie rol ook!

1 like

18 likes

Mijn huidige collectie :v::v:

21 likes

Ik denk dat dit eigenlijk wel de meest gebalanceerde 4-weg collectie is die je kan hebben.
Ja niks meer aan doen! (misschien iets met een witte wijzerplaat… oooit) haha nee kijk maar!

1 like