Het doet me wat pijn om te zeggen, maar de Omega vind ik toffer
Welke bevalt het best Luuk?
Zit ook naar deze twee te kijken
Neig sterk naar de SMP
Die uitkomst is makkelijk voor mij, de Omega is mijn inziens echt mooier en beter afgewerkt dan de Tudor, geeft een meer kwaliteits gevoel…
Eens die is echt beter en mooier afgewerkt dan de Tudor…
Tudor is wat rustiger en ingetogener maar de SMP heeft meer mooie accenten.
Stuur maar een pb
Nee de Omega is echt nog een stapje hoger dan de Tudor is mijn mening…
Knappe 2 piece. Voor mij toch resoluut de Tudor, ik vind hem eleganter en chiquer tonen. Nuja het is war je wil. De wijzers van de Omega storen me, de dial daarentegen vind ik knap.
Eens beide hebben hun sterke punten maar overal vind ik de Omega op een hoger plan staan dan de Tudor in kwaliteitsbeleving…
Zo naast elkaar doet de Omega zoveel meer voor mij!
Kom ik ook steeds meer achter en ben het met je eens al heeft de Tudor ook zijn sterke punten
Die tudor is bizar knap
Zeer gevarieerde collectie!
Die tudor is mooi , ga je beginnen aan een horlogedoos/watchrol? Of blijven ze in de originele doosjes?
@Tmbrszs heb ze momenteel nog allemaal in de originele doosjes zitten, heb wel zitten denken aan een zo’n ronde ‘travelcase’ waar er 3 in kunnen. En thanks hoe vaker ik naar m’n Tudor kijk hoe mooier die wordt hihi
Helemaal eens! Echt een prachtig horloge. Onbegrijpelijk dat Zenith al zo snel met dit model is mee gestopt!
@bertus mooi duo! Hoe draagt de OP41 in vergelijking Sub? Hoe oogt iets kleiner!
Bij mij is dit de stand van zaken:
De Seiko Turtle is verkocht binnen het forum.
Volgende aankoop wordt een Rolex Explorer 39 of een zwarte OP41. Hoe vaker ik dit horloge zie, hoe meer ik ervan overtuigd raak dat het de beste en meest cleane allrounder is voor mij.
Daarna ga wil ik graag nog een keer een Grand Seiko en een Nomos toevoegen.
Huidige collectie!
- Croton Antarctic
- Omega Constellation 167.005
- SARB017
- Glycine Airman
- Omega Speedmaster 145.022 69 ST
- Holland Diving
- Seiko 6309
- Eterna Kontiki 20
Tijd om ook eens alles op 1 plaatje te proppen. Mijn huidige collectie:
- Longines Hydroconquest automatic
- Rado Ceramica Diastar
- Gshock beater voor werk
- Bulova Lunar Pilot
- Seiko SKX007k2
- Tissot V8 Swissmatic
- Seiko chronograph
En als ultieme favoriet de Speedmaster in de armband die ik van (of namens ) mijn dochter heb gekregen.
Onder de deksel nog een Fossil, Diesel, CCCP en een Aviator te vinden.
Best wat bij elkaar gekocht en gekregen, en nu op het dilemma gestuit: Inkrimpen of niet?
De Gshock moet op korte termijn plaats maken voor een Casioak, gezien die wat kleiner is en de oude kuren begint te krijgen.
Toch wel trots op de collectie
Komt niet vaak voor dat de Bulova er klein uitziet