Jouw collectie op één foto deel IV

Wat een heerlijk out of the HF box collectie!!

2 likes

Horloge liefhebbers zijn in verschillende maten en soorten idd😄

1 like

Klopt, maar binnen de HF bubbel zie je niet snel iets wat daarbuiten bestaat.

Ik vind jou collectie erg smaakvol, geniet ervan!

2 likes

Ja dat merk ik ook al, daarom ben ik ook nooit actief geweest op HF, terwijl ik al jaren lid ben. Dank je wel!

2 likes

@anon53002072EV zegt het. Heel gaaf, vooral die JD.

2 likes

Dank je wel! Ja dat is ook het pronkstuk :joy:

1 like

Gaaf, echt een niet standaard collectie (niet de speedy en sub etc…). Wat is het horloge linksonder op de 1e foto?

1 like

Ja idd, ben geen Rolex/Omega fan. Dat horloge is van een kleine Parijse juweliershuis genaamd Verney (op het Place Vendôme). Er zitten ook horloges bij met een omkeerbare bezel en eenvoudige wisselsysteem voor banden enz. Hou gewoon van leuke/speelse details.

1 like

Heerlijk toch. Bepaald niet mainstream en daarom wel zo interessant. Er zitten er trouwens een paar tussen die ik zeker niet zou versmaden!

2 likes

Dank je wel

1 like

Eclectische smaak. Mag best wat meer gezien worden. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.

1 like

Dank je! Had de reacties niet verwacht eerlijk gezegd😊

2 likes

Een voorliefde voor Art deco, gezien een aantal stukken?

1 like

Nou, er komt er nog eentje bij hoor: ik vind je collectie erg bijzonder. In de positieve zin. Wat voor uurwerk tikt er in de VC?

1 like

Ja zeg dat wel

1 like

VC is uit de 90’s, “Phidias” een model tussen 222 en Overseas, heelaas een ETA😓

1 like

Die JD vind ik gaaf.

Maar bovenaan heb je uren en minuten. En onder een zeigerdatum en? Ik vermoed seconden of?

1 like

Ja klopt, Grande seconde quantième heet het model.

1 like

Mooie niet alledaagse collectie, is eens wat anders dan de meeste foto’s hier. Die Gerald Genta springt er bij mij gelijk uit. Lekker funky👍🏻

1 like

Dank je wel! Die GG is ook echt gaaf.afbeelding

21 likes