Wat een heerlijk out of the HF box collectie!!
Horloge liefhebbers zijn in verschillende maten en soorten idd😄
Klopt, maar binnen de HF bubbel zie je niet snel iets wat daarbuiten bestaat.
Ik vind jou collectie erg smaakvol, geniet ervan!
Ja dat merk ik ook al, daarom ben ik ook nooit actief geweest op HF, terwijl ik al jaren lid ben. Dank je wel!
Dank je wel! Ja dat is ook het pronkstuk
Gaaf, echt een niet standaard collectie (niet de speedy en sub etc…). Wat is het horloge linksonder op de 1e foto?
Ja idd, ben geen Rolex/Omega fan. Dat horloge is van een kleine Parijse juweliershuis genaamd Verney (op het Place Vendôme). Er zitten ook horloges bij met een omkeerbare bezel en eenvoudige wisselsysteem voor banden enz. Hou gewoon van leuke/speelse details.
Heerlijk toch. Bepaald niet mainstream en daarom wel zo interessant. Er zitten er trouwens een paar tussen die ik zeker niet zou versmaden!
Dank je wel
Eclectische smaak. Mag best wat meer gezien worden. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.
Dank je! Had de reacties niet verwacht eerlijk gezegd😊
Een voorliefde voor Art deco, gezien een aantal stukken?
Nou, er komt er nog eentje bij hoor: ik vind je collectie erg bijzonder. In de positieve zin. Wat voor uurwerk tikt er in de VC?
Ja zeg dat wel
VC is uit de 90’s, “Phidias” een model tussen 222 en Overseas, heelaas een ETA😓
Die JD vind ik gaaf.
Maar bovenaan heb je uren en minuten. En onder een zeigerdatum en? Ik vermoed seconden of?
Ja klopt, Grande seconde quantième heet het model.
Mooie niet alledaagse collectie, is eens wat anders dan de meeste foto’s hier. Die Gerald Genta springt er bij mij gelijk uit. Lekker funky👍🏻
Dank je wel! Die GG is ook echt gaaf.