Prijs valt me ook nog enigzins mee. Dacht dat JD pas begon bij enkele 10k… Heb me er ook nooit echt in verdiept moet ik bekennen.
Dat is wel een relatief begrip en ja het is een stalen model. Vind eigenlijk Grande Seconde het mooiste, simpele wijzerplaat, maar het is alleen in goud uitvoering, dus buiten mijn budget.
Gaaf man! Dat is eens iets anders. Die mag je wel wat vaker posten.
Heel uiteenlopende type horloges, met telkens een uniek aspect. Die GG is echt top, die zou ook een plaatsje kunnen krijgen bij mij. Die Reverso, wat vaak het ‘andere’ horloge is in een collectie, lijkt hier plots wat saai. Een Cartier zou ook wel nog passen in deze collectie, maar dan geen Tank of Santos.
Dank je wel! Zie mijzelf als een outsider (ben ik ook😉) op HF, maar door de reacties word ik wel enthousiast!
Spannende collectie! Leuk dat je me aan het denken zet over wat ik van de verschillende stukken vind, dat maakt dit draadje de moeite waard .
Dank je! Leuk om te horen. Ik vind horloge (merk, model) puur emotie. Het ligt vaak aan door wie, wanneer en waarmee je in aanraking komt.
Had ik helemaal niet op gelet, excuses. Ik dacht dat iets met de typische grote romeinse cijfers wel zou passen bij jouw art-deco collectie. Maar deze Pasha past zeker ook!
Vind bijna alle Cartiers mooi, die van jou is een zeldzame verschijning👍
Even een nieuwe collage gemaakt met mooiere foto’s.
Blij met mijn bescheiden collectie, allemaal minder dan een jaar in mijn collectie. Kan snel gaan bedenk ik me.
Volgende NA, ergens dit najaar: BB58 in blauw of groen.
??? Behoorlijke collectie hoor! Valt mij goed in de smaak.
Ja daar heb je wel gelijk in. Het is voor mij persoonlijk ook al best een droomcollectie. Ik had 5 jaar geleden nooit gedacht dat ik ooit een Breitling zou bezitten. Toen al mijn droom.
Echt een top collectie! Ik blijf die Omega geweldig vinden, hoe vaak ik m ook zie haha.
Je vader gebruikt zijn Sinn wel he? cool zo.
Wat gaaf! Je hebt een Jaquet Droz! Die vind ik heeeeeeel mooi.
Yep! Hij draagt hem al sinds 2006 en gebruikt hem ook echt waar die voor gemaakt is
Dank je wel! Niet te vergelijken met jouw topstukken! Ruilen voor de Lange, PP of Breguet?
Huidige stand van zaken met als laatste aanvulling de Black Bay Red.
Enige wens op moment is een leuke (niet al te dure) blauwe duiker voor de zomer nog.