Jouw collectie op één foto deel IV

Mooie set!

Die rode wijzers zijn echt top! :ok_hand: Meteen een heel ander horloge.

1 like

En wat voor twee! Echt end game two piece collectie! :heart_eyes::+1:

Toch besloten om de Day-Date te houden? Hij stond laatst in het blauwe gedeelte toch? Heel veel beter kan en zal het waarschijnlijk niet worden dan deze witgouden Day-Date met meteoriet dial en baguette diamond hour markers. Dus ik snap wel dat je hem niet meer weg doet :sunglasses::+1:

Heb je geen behoefte aan een ‘beatertje’ in jou geval in de vorm van een ordinaire Rolex Submariner of een Tudor BB58?

1 like

Lichtval. Ze zijn van witgoud.

Jep.
Had bijna deal gemaakt Maar het horloge wat terug zou komen zou in topconditie. Mooi niet, was kapot gepolijst.
En idd kan ik niks mee vinden wat ik liever zou hebben. Dus voor nu blijft ie.

Nee hoor. Dat kan ook makelijk met de DD of AP. Het zijn geen eieren.

5 likes

30 likes

Zeer mooie collectie maar die band van die IWC he… geen grap maar het zou me enorm storen een doos mer staal en dan dat ertussen. Niet dat het niet knap is maar gewoon. Ik heb ondertussen echt alles op staal nu, gewoon omdat het kan. Anderen zeggen dat geen diversiteit heeft.

2 likes

De IWC is een Flieger en heb ik op de originele IWC x Santoni band. Maar heb er ook 3 Bandrbands bij gekocht waaronder deze crocoprint. Voor mij een ideale afwisseling tussen het andere stalen geweld. Daarnaast vind ik de stalen band van de IWC Le Petit Prince ook niet zo mooi. Vind hem mooier op leer. Binnenkort maar eens deze erop zetten zou ook niet verkeerd staan:

20 likes

Staal doet me gewoon altijd meer. Verder knap natuurlijk.

1 like

Bij mij in principe ook. Maar als 6de in de collectie na 5x staal is het een blauwe flieger op leer een mooie toevoeging.

Dit is alles momenteel. De GS is er het laatst bij gekomen en die wordt nu het meest gedragen. De Certina is een heerlijke lichte titanium duiker. Die draag ik vaak onder werktijd.

18 likes

Tja, je moet ergens beginnen😋

-Seiko 7005-8000r
-Seiko Turtle srp777
-g shock 5600
-Kiple quartz. (Horloge van m’n opa, 0 waarde voor iemand anders maar voor mij echt het meest waardevol van allemaal)
Lesta 7 Tank van jaren '30 - '40

Lekker divers zo😇

36 likes

Minder is meer!:+1:

1 like

Deze iwc zou ik weleens een dagje willen dragen

1 like

Mooie verzameling :+1:t2:

Blauwe duiker, BB58 blue of Squale polished blue :v:t2:

1 like

Smaken verschillen. Als ik die foto zie, denk ik juist, wat een hoop zwarte platen en stalen banden. De IWC is de enige die een beetje afwijkt.
Als het mijn collectie zou zijn, zouden de Tudor’s en Omega er uit kunnen in ruil voor wat afwijkendere kleuren en materialen.

Dank je Roald!
BB58 is me wat te veel overlap met de BB Red, en over budget denk ik. Die Squale is zo gek nog niet. Ga er eens naar kijken, thanks voor de tip!

1 like

Die squale is super leuk en voor een redelijk goede prijs te krijgen. Zelf ook gehad als zomer knaller :+1:t2:

12 likes

Die pilot kun je toch ook met zo een mooie stalen brick band kopen. Zo werd de eerste versie origineel ook geleverd.

2 likes

Ja klopt, maar vind hem ook mooier op leer. Wat zou zo’n band los kosten? 1000 euro?

Geen idee. Maar goedkoop zal die niet zijn :laughing:

Ik vind de combinatie die je nu hebt wel echt prachtig. Hee mooi dat bruin met blauw :ok_hand:t4:

1 like