Jouw collectie op één foto deel IV

Dankjewel! Ben er ook echt blij mee. Keer wat anders in mijn collectie.

Dit is met de IWC x Santoni band

En dit met de Bandrbands:

15 likes

Heel mooi Ralph! Ik vind de eerste band mooier dan de crocoband op zo’n vlieger. Grappig want ik ben echt helemaal fan van croco maar de eerste band is gewoon helemaal perfect.

1 like

Ja klopt is erg mooi. Maar vond het toch een beetje vervelend om een band van 400 euro af te dragen. Vandaar de Bandrbands banden. Heb er drie gekocht. Donker bruine crocolook, zwarte pilot canvas en een bruine Horween pilot (vergelijkbare look als de IWC x Santoni band). Nog alleen maar de crocolook erop gehad. Wellicht binnenkort tijd voor wat anders…

Die canvas zou mijn keuze zijn.
Maar die orginele staat ook. Mooi om eens wat anders dan staal te hebben :+1:

1 like

Sterkte, ik zou niet weten wat allemaal te lozen als je hard zou willen snoeien! :joy:

Er zijn er toch al aardig wat ‘geruimd’ de laatste tijd. Sterker nog, het kan zomaar zijn dat er 10* weg zijn voor het eind van de maand.

Stevig!
En weer tijd voor wat nieuws ook dan?

43 likes

Man man, wat is die GMT zo toch lekker.

1 like

Zeker. Ben er ook zeer tevreden over :grimacing:

1 like

Je mag me any time benaderen voor de Deep Sea Chrono Goswin!

1 like

Zag 'm al op jouw ‘wanted-lijstje’ staan :wink::+1:

1 like

Mooi, ik voel een pb aankomen …

Mwa… :thinking:

Heb je al gekieteld dan?

2 likes

:joy:
Druk mee bezig!

Ik gooi die groene GS mee in de strijd voor weinig als je wilt Goswin :grimacing:@Gosz

2 likes

Zie hier mijn bescheiden studentikoze collectie:

33 likes

Hier gaan toch veel (ook niet) studenten je om benijden…

Mag je best tevreden mee zijn :wink::+1::+1:

1 like

Echt 2 ontzettend mooie horloges :star_struck:

1 like

Dat is niet mijn doel, maar ik ben er in ieder geval heel tevreden mee! De 16233 past toch net wat beter bij het geheel dan mijn ‘ex’ 116234 (die was te netjes).

Dat ben ik zeker ja :grin:

1 like