Van airking naar diamonds.
Mooie set👌🏻
Van airking naar diamonds.
Mooie set👌🏻
Oh hoe een smaak kan veranderen binnen een jaar tijd
Diamonds are forever, ofja zo lijkt het nu even te zijn
Is dat een canvas/sailcloth iwc bandje?
Veel goedkoper zal het niet zijn. Een paar jaar geleden had de verkoper bij Martens het over 1200e.
@Gosz indrukwekkende collectie. Ben benieuwd welke horloges het veld hebben moeten ruimen. Lijkt me niet gemakkelijk!
Gewoon maximaal bijlenen en gaan voor die derde Rolex?
Ik wil naar een 3-piece dus mijn Citizen NY2300 gaat het veld ruimen vrees ik, hoe tof hij ook is.
Dan blijft onderstaande set over en kijk ik wel of er een keer een Doxa Sub 200 op mijn pad komt om de SKX te vervangen.
excuses voor de wat beroerde fotoAlleen staal voor list zou nieteens een slechte investering zijn denk ik…
Nee de sailcloth is weer wat anders.
Mooie collectie! Hoe meer ik die Black Bay’s zie hoe meer ik overtuigd raak die ook nog te willen toevoegen aan mijn collectie.
thnx!! Ik vind dat hij ondanks zijn formaat erg lekker draagt. Go 4 it!!
Goeie! Misschien wel, hoewel ik geen schrijver ben en een stuk gezonder leef
Bamdebammerdebam!!!
Wat heb je toch een fantastische collectie
De Nomos is een hele frisse toevoeging
Voor mij (nu) is de Reverso de favoriet
Wil ook ooit nog wel eens een Lange bezitten
Thank you. Jij hebt ook absoluut geen rare collectie
Persoonlijk vind ik deze Nomos een van de meest frisse horloges die zijn uitgebracht de afgelopen jaren Met een goede tweede, althans op foto’s de Aquis clean ocean.
Deze kleur reverso is wat minder oude ****** kleur dan de normale crème en voor t geld in de topklasse is de Lange ‘value for money’ al blijft t een hele grote bak met geld voor 1 horloge
Thnx
Ben per vandaag gestart met een weekje proefdraaien
Moet eerlijk zeggen dat ik direct verkocht was van de chique “look/feel”
Misschien ook wel omdat ik snak om weer eens business casual de Santoni’s aan te trekken
Verwacht dat de Tank Solo XL er snel is als het staal blijft.
De rose gouden variant is een brug naar een Reverso wat aankoopbedrag
Denk ik niet het geduld heb om door te sparen" voor de Reverso
Ben nog niet toe aan verkoop van mijn gloednieuwe green AT
Dit terwijl ik 'm nog geen dag heb gedragen na aankoop
To be continued
Bewuste keuze de tank ipv reverso?
Heb ook voor de keuze gestaan en toch voor de reverso gekozen.
That being said vind ik de Santos ook wel wat hebben. Geniale band ook echter moet een flinke krassen magneet zijn en hoewel een iets andere vorm. Wat is de toegevoegde waarde van de Santos als je al een tank/reverso hebt. En jammer dat ze de meduim niet in blauw hebben. Alles groter dan de medium is te groot voor me weet ik uit ervaring.
Zou de AT toch even gaan dragen lijkt me of heb je teveel onrust?
De reverso inderdaad!