@RLC wat zou je hier nog aan toevoegen als je budget 2k was en wat als je budget 5k was… ohja en welke mag er uit
Zolang het maar een duur merk is. Dat wil ik.
Dank! Het is.
Klopt ook wel, heb natuurlijk zelf ook een 58 en dat was ook een beetje mijn twijfel om deze aan te kopen. Maar dat bruin met goud tja ik hou er van
Een jlc…
Persoonlijk heb ik minder met de Edox, maar gezien het een niet voor de hand liggende keuze is vermoed ik dat je dat horloge met een reden hebt en dat er veel emotionele waarde aan zal zitten. Zou iig de Speedmaster en de Explorer I houden en de Pelagos 25500tn Two liner eigenlijk ook!
Wat voor soort horloge moet het zijn voor 2k en voor 5k?
Een jlc!!!
Die panerai is vet
Misschien een JLC, maar dat red je niet voor dat budget. Als het maar een lekker bekend merk is en een witte plaat.
Tudor eruit. Iwc Portuguese er in…met verkoop van tudor + 5k kan het net
Witte plaat bekend merk
Dat is ook een mooie suggestie!
3714 van iwc. Hoeft er niks uit.
We gaan het zien een portugieser erbij is wel cool. Of een GS SBGM221 of nee toch een JLC…
Of een neo vintage iwc flieger 3706? Helaas geen witte plaat.
Ik wil ook wel even het orakel @RLC raadplegen.
Ik zit met een dilemma. De box is vol. 10 in de box, 1 om de pols. Nou zit ik eraan te denken om een grote opruiming te doen en 1 of 2 stukken terug te kopen.
Op de opruimt lijst staan dan:
- Explorer 2
- BB58
- Speedy
- Datejust
De vraag is dan, wat zou nou mooi zijn daarvoor in de plaats?
Ps @Bwatched mag niet meespelen.
PPS, niets is zeker en het kan zijn dat ik suggesties volkomen negeer
Geen gek idee. Moet me er wel overheen zetten dat het veel geld blijft voor een Valjoux 7750
Zou bijna zeggen laten we een topic openen, maar dat is ook zo over de top.
Daytona of Zenith Chronomaster. Een van deze twee met witte plaat zou echt fantastisch in je collectie staan…
Of de stap naar haute horology maken. AP Royal Oak. Wat ook mooi is is een Vacheron Constantin of Lange & Sohne zoals @Bwatched. Iets in die trend.