Jouw collectie op één foto deel IV

Dat is ook een mooie suggestie!

2 likes

3714 van iwc. Hoeft er niks uit.

We gaan het zien een portugieser erbij is wel cool. Of een GS SBGM221 of nee toch een JLC…

1 like

Of een neo vintage iwc flieger 3706? Helaas geen witte plaat.

1 like

Ik wil ook wel even het orakel @RLC raadplegen.

Ik zit met een dilemma. De box is vol. 10 in de box, 1 om de pols. Nou zit ik eraan te denken om een grote opruiming te doen en 1 of 2 stukken terug te kopen.

Op de opruimt lijst staan dan:

• Explorer 2
  • BB58
  • Speedy
  • Datejust

De vraag is dan, wat zou nou mooi zijn daarvoor in de plaats?

Ps @Bwatched mag niet meespelen.

PPS, niets is zeker en het kan zijn dat ik suggesties volkomen negeer :upside_down_face:

19 likes

Geen gek idee. Moet me er wel overheen zetten dat het veel geld blijft voor een Valjoux 7750

1 like

Zou bijna zeggen laten we een topic openen, maar dat is ook zo over de top.

Daytona of Zenith Chronomaster. Een van deze twee met witte plaat zou echt fantastisch in je collectie staan…:heart_eyes:

Of de stap naar haute horology maken. AP Royal Oak. Wat ook mooi is is een Vacheron Constantin of Lange & Sohne zoals @Bwatched. Iets in die trend.

3 likes

:zipper_mouth_face: :zipper_mouth_face:

1 like

Afhankelijk van hoe veel je verkoopt van de collectie is een Christiaan van der klauw hypernova wel iets fraais en unieks waarop je niet bij hoeft te leggen

3 likes

Of in de trant van?

1 like

Ja joh ik vind het prima. Ik Swype een end weg hier. :rofl:

Dit lijkt me wel wat…

12 likes

Of een gouden klapper erin

9 likes

Een Chronomaster lijkt me best een mooie, dan wel de zwarte versie die @Sanderrr heeft :drooling_face:

Ik vind sommige stukken van @Bwatched echt schitterend mooi spul en sluit niets uit. De JLC was voor mij al een ‘buiten de gebaande paden’ horloge maar die bevalt echt heel goed.

Te funky voor mijn smaak.

Dan toch maar die blauwe :slight_smile:

:thinking:

Een panda zat ik toevallig vandaag ook aan te denken :smile:

2 likes

Of een keer fully loco en een gouden Day-Date :sunglasses:

1 like

Ik zat aan rose te denken en een groene plaat :drooling_face: Moet er wel iets meer uit :smile:

15 likes

Uw checklist:

• Een volledig met de hand afgewerkt uurwerk;
  • Wit- of Roségoud
  • Lange, VC, PP of AP

Dat verdient u inmiddels wel :wink:

5 likes

Lange 1 :scream: maar goed… dan moet er ook meer uit denk ik.

:point_up_2:

20 likes

Dit is geen verkeerd voorstel @Rolopalooza . Wat stukken eruit voor iets van de holy trinity.

1 like