Jouw collectie op één foto deel IV

Of in de trant van?

1 like

Ja joh ik vind het prima. Ik Swype een end weg hier. :rofl:

Dit lijkt me wel wat…

12 likes

Of een gouden klapper erin

9 likes

Een Chronomaster lijkt me best een mooie, dan wel de zwarte versie die @Sanderrr heeft :drooling_face:

Ik vind sommige stukken van @Bwatched echt schitterend mooi spul en sluit niets uit. De JLC was voor mij al een ‘buiten de gebaande paden’ horloge maar die bevalt echt heel goed.

Te funky voor mijn smaak.

Dan toch maar die blauwe :slight_smile:

:thinking:

Een panda zat ik toevallig vandaag ook aan te denken :smile:

2 likes

Of een keer fully loco en een gouden Day-Date :sunglasses:

1 like

Ik zat aan rose te denken en een groene plaat :drooling_face: Moet er wel iets meer uit :smile:

15 likes

Uw checklist:

• Een volledig met de hand afgewerkt uurwerk;
  • Wit- of Roségoud
  • Lange, VC, PP of AP

Dat verdient u inmiddels wel :wink:

5 likes

Lange 1 :scream: maar goed… dan moet er ook meer uit denk ik.

:point_up_2:

20 likes

Dit is geen verkeerd voorstel @Rolopalooza . Wat stukken eruit voor iets van de holy trinity.

1 like

Tudor eruit, Tudor GMT erin. 3.5K oid

1 like

Ik dacht ook hieraan!

7 likes

Weet niet wat je moet kopen maar de speedy moet je houden. Ik zou de IWC eruit doen en misschien de Rolex Coke, maar hangt er van af wat je terugkoopt. Je hebt al een explorer en een SD 4000 das genoeg.

De zwarte Chronomaster is zeker mooi! :sunglasses:

Ben wel benieuwd wat @RLC met mijn collectie zou adviseren. Voor een eventuele upgrade (hypothetisch want ik ben helemaal happy met de collectie) is een additioneel budget van €1000 beschikbaar, en dan moet er dus iets uit waarvan de opbrengst ingezet mag worden. Ik wil namelijk maximaal 6 horloges.

De Meistersinger mag niet weg en de LLD wordt ook regelmatig gedragen en is mijn vakantie horloge.

17 likes

Vakantie horloge je hebt toch een Sub? Ik zou de LLD en de witte zenith wegdoen. Te veel overlap. Terugkopen laat ik aan @rlc over.

Wel hele mooie collectie hoor! Snap dat je niet (wilt) hoeft te wisselen. Geniet ervan

1 like

Ik zou bij olh niet weten wat @RLC in deze prachtige collectie nog kan adviseren.

3 likes

Allereerst schitterende collectie! Maar dan zou ik de El Primero weg doen gezien je ook een Chronomaster hebt. Beide schitterend maar veel overlap. Dan zou ik voor de nieuwe 3861 METAS certified Omega Speedmaster sapphire sandwich gaan. Een Speedmaster mag en kan namelijk echt niet ontbreken.

In het geval dat de Meistersinger en de Longines Legend Diver wel weg mochten dan zou wellicht een Tudor Black Bay GMT een leuke kleurrijke toevoeging zijn met een complicatie die je nog niet hebt.

2 likes

Less is more. Ik hou het ook altijd max op 4 stuks.

Ik vind de beater naast de tudor en gs net tof en rustgevend.

1 like

Dank voor het meedenken.

De ZEP en Chronomaster overlappen totaal niet wat mij betreft. De ZEP is dressy en heeft een lichte plaat, terwijl de Chronomaster veel sportiever is en een zwarte plaat heeft. ZEP is mijn beste aankoop van 2020 geweest :smiley:

Speedmaster heb ik gehad en na een paar maanden weer verkocht, doet mij echt helemaal niks en begrijp ook echt niet waarom iedereen er zo lyrisch over is. Ik was er snel op uit gekeken.

Tudor heb ik ook gehad maar ik vind de kast toch net iets te groot en grof…

4 likes