Ik help je ook gewoon f.
Een gmt master 1675.
Geen dank
Ik help je ook gewoon f.
Een gmt master 1675.
Geen dank
Dan is het lastig. Dan zou ik het zo laten. Sub no date eruit lijkt mij geen optie. En de Monaco is ook echt iets aparts en vernieuwend is in je collectie. Conclusie lekker genieten van wat je hebt.
Heb een tijd geleden een JLC Reverso geprobeerd en die zou ik er ooit nog wel bij willen, maar zou niet weten wat er dan uit moet.
Gelukkig vond ik mijzelf nog niet “sjieke meneer” genoeg voor een Reverso en dus heb ik nog wel even de tijd om er over na te denken
Ja lekker dan. Zit ik in mijn zoektocht vol in concurrentie met @Sanderrr.
Had jij niet ook gewoon een METAS Speedmaster kunnen adviseren net als @RLC
Hahah ik adviseer gewoon bij iedereen een 1675 en dan maar afwachten
Potdikkie mooi man
Kijk daar heb je vrienden voor
Met de ballen verstand van vintage Rolex
Dit had ik allang voorzien natuurlijk😎
Op het moment denken jullie allemaal de juiste kant op. Het is dat ik zo lui ben en losse verkoop een gedoe vindt, anders was ik al gaan kijken voor de genoemde VC. En ja ik weet dat er 1 bij Pange staat
De Speedy draag ik te weinig om niet eruit te doen. De IWC vind ik ook veel leuker met die blauwe dial. De Coke was lang mijn grail en die gaat er niet uit
Ben je nu helemaal belatafeld zeg.
Dst zijn 4 stunners man.
Maar ook de minst gedragen stukken.
Even tussen jou en mij, misschien gaat er wel niets uit. Kan zo slecht afscheid nemen
Heb je al dat plastic al gerecycled? Je hebt er inmiddels zo veel dat je er een VC voor kan kopen
Haha nee nee, dat is veel te leuk spul en levert niets op joh
Ik lees net bij @Rolopalooza dat het okay is om 1 horloge meer te hebben dan er in je doos past… dus ja dan kan de SKX beater blijven en er een zomerklatser bij in het geel ofzo (Doxa )
Monaco eruit en Reverso erin.
Ja joh, 1 om de pols toch
Nooit naar gekeken. Mooi maar ben eigenlijk naar iets ‘dressigs’ op zoek. Al genoeg tools in de doos op het moment. Vrees ook dat deze wat te groot is met zijn 42mm. Wel mooie ‘out of the box’ suggestie!
@Rolopalooza, als je echt een topper wilt, en je wilt ook eens buiten de gebaande paden, dan moet je geen advies vragen aan processierupsen.
Gewoon eens iets nemen wat niet alleen prachtig is en wat bij je past, maar ook iets enigszins unieks:
Je hebt wel even wat te verkopen dan, maar alles wat je eventueel weg wilt doen is goed verkoopbaar.