Jouw collectie op één foto deel IV

De doos is vol geraakt! :ok_hand:

Ik heb ‘jammergenoeg’ al meteen iets anders op’t oog… dus eentje zal plaats moeten maken :sweat_smile:

27 likes

De gwr-b1000 is ook een aanrader

6 likes

ja gister nog reviewtje gekeken… 72 gram ook maar! vol carbon en titanium

1 like

Wat voor kussentjes heb je in de Rainer doos? Ziet goed uit

Ik heb de kussentjes uit volgende goedkope horlogedoos gehaald:

De originele kussentjes zaten maar ‘los’ in de vakjes van mijn doos (als je de doos zou omdraaien vielen alle kussentjes er zo uit)… en dat stoorde me enorm. Niet dat ik de doos 100X per dag verplaats, maar ik heb toch graag het gevoel dat alles wat ‘secuur’ in zo’n doos zit.

Deze zitten goed vast en 't ziet er nog goed uit ook. :sweat_smile:

1 like

Echt? Wat slecht. Bij mij zitten ze er wel gewoon stevig in.

Precies dit! MUDMASTER is echt genieten, hier die van mij🔥 zeer robuust en betrouwbaar en de afwerking is TOP!

4 likes

vandaar dat ik de Grand seiko wil verkopen om nog wat andere mooie masters of G erbij te nemen.

te land, ter zee en in de lucht:P

oftwel, mud, gulf and gravity masters

2 likes

Hele goeie keuze, hoop dat de GS snel verkocht is dan kun je idd nog een paar andere toppers halen😎. Je hebt trouwens een echte voorliefde van G-shock’s dat mag duidelijk wezen🙂 Succes!

zo heb ik de doos aangekregen:

Ik heb de verkoper hierover gecontacteerd en deze zei: dat is normaal… :upside_down_face:

Dan maar zelf een oplossing gezocht.

5 likes

ik had er een stuk of 25 vroeger, maar meer de fashion/limited modellen.

toen allemaal verkocht en meer de luxury watches in gegaan.

toch blijft het kriebelen, maar ga ik nu wel meer voor de higher end g-shocks.

Schoft!

1 like

Loopt uw Rolex nog wel goed? Want u bent zo te zien te laat :innocent:

4 likes

Ja dat snap ik heel goed. Als je nu de kwaliteit ziet van G-shock’s die is echt goed gewoon! De afwerking, materiaal/uurwerk/:ok_hand:. Ben heel benieuwd wat voor moois er nog gaat komen bij jou, iig een highend G-shock erbij is altijd top!

Wat gek. Bij mijn rainer zitten ze ook goed vast.

Achja mooie oplossing toch :slight_smile:

1 like

23 likes

Ik las onlangs de de grootte van je collectie het aantal plekjes in de box + 1 is. Je draagt er immers altijd eentje. Dus je kan gewoon een horloge erbij kopen! :laughing:

4 likes

Volle doos en 1 om de pols!

1 like

Mooi :ok_hand:

1 like

18 likes