Ja. Trek de jaloezie kaart maar.
Die Retrograde, die heb ik in het zwart
Nog wel …
Die Tudor zou ik upgraden naar een 5 digit coke…
5 digit Rolexen zijn gaaf, maar ik ben nogal pietje precies. Wil ze graag smetteloos of nieuw en het uurwerk tiptop in orde. Dat gaat bij 5 digit lastig en/of kostbaar worden. Daarnaast ben ik niet zo’n fan van de clasp van 5 digits.
Allemaal ratio. Zon coke gmt is fantastisch. .
De Tudor mag er ook wel zijn.
Blijft toch echt een prachtcollectie ,allemaal toppers
Kijk RLC, dit zijn grotendeels ook horloges waar ik nis mee hebt en niet mijn smaak is. Maar als ik deze collectie zie dan denk ik wel dat hij met smaak (al is het een andere dan de mijne), enige fantasie, en idee en richting samen gesteld is. Dat is het verschil.
Ik heb de Tudor en had een 16700, zijn totaal andere horloges om de dragen, de Tudor is zwaar en smooth, fantastisch mooie band. De 16700 licht en voelt veeeel kleiner. Dat gezegd: ik wil m’n 16700 graag terug…
Kijk dit is nog eens een mooie uitgebalanceerde set. Nog een duiker eruit voor een semi-dresser met witte plaat en het is helemaal af. IWC portugieser ofzo.
Die BB GMT blijf ik mooi vinden. Hou van pepsi bezels. Maar ben bang dat je dan toch altijd het net niet gevoel hebt t.o.v. De BLRO of andere Rolex pepsi. Moet hem toch eens passen…
De Pelagos die ik heb heeft dan een meer eigen smoel.
Geniet van je set!
I know.
Mee eens. Dat gezegd hebbende; het komt ook van 2 kanten. Doordat mensen het nodig vinden om via PM nog te laten weten wat ze van bepaalde hommages vinden heb ik intussen wel een aversie richting een bepaald merk. Mijns inziens is het erg oppervlakkig als je het nodig vind om iemand het plezier te misgunnen omdat die niet net zoals jou +5k voor het horloge heeft betaald. (Imitaties buiten beschouwing gelaten).
Het doel is wel bereikt. Ik heb een dermate aversie dat ik ook de hommages niet meer wil
Echt waar? Als je iets mooi vindt en het past in jouw budget, waarom zou je er dan voor weglopen?
Er zijn zulke leuke hommages …
Even voor de duidelijk dit was ik niet. Voordat men dingen gaat denken…
Klopt. Nooit verkeerd om het erbij te vermelden idd.
Die is inderdaad erg mooi! Alleen daarvoor zou wel de IWC Le Petit Prince Chronograph moeten wijken. Daarnaast vind ik een Portugesier toch wel erg aan de prijs (voor wat je krijgt) en ik kan niet helemaal wennen aan die halve 12 en 6 bij de chronograaf. Wellicht zou en witte Meistersinger nog wel een leuke toevoeging zijn, maar denk niet dat die een lang leven in mijn collectie zal genieten. En zou voor dat geld denk ik dan toch weer liever voor een Doxa Sub300T Caribbean gaan…
Pelagos is inderdaad ook een dijk van een horloge. Heb de two liner gehad. De blauwe versie zou ik nog wel een toevoeging vinden. Wellicht ipv de Black Bay Black. Maar wellicht zou ik voor dat geld toch dan liever de blauwe BB58 hebben.
Je heb wel chique horloge standaard.
Waar komen die vandaan als ik vragen mag?
Doxa erin ja! Goed idee
Maarrrrr wat moet er dan uit? Ik zou het niet goed weten. De Omega Seamaster of IWC?
Eens mbt de portugieser. Ik vind hem ook erg mooi, die 6 en 12 zou ik wel aan kunnen wennen maar de prijs voor eigenlijk een simpele Valjoux 7750…
Meistersinger gaat het niet redden bij je huidige set. Kan ik je nu al vertellen. Ik ben nog in de zoektocht naar iets met een lichte wijzerplaat en heb een Perigraph geprobeerd. Lag alleen maar in de doos… ook nog even een Sarb cocktail.
Rond de 2k vind ik niks speciaals wat ik ook echt ga dragen. (Buiten doxa)
Grand Seiko maakt nu een kans dus die ga ik eens proberen binnenkort of we sparen nog of door en gaan gelijk richting JLC of IWC portugieser. Of een oranje Doxa als zomer knaller
Ben gewoon verwend en verpest door de andere horloges . Ken je dat?