Jouw collectie op één foto deel IV

BB zwart!

Haha bedankt voor je input, maar dat ga ik niet doen. :yum:
Ik snap waarom je doelt, maar mijn advies was alleen goed bedoeld advies bij een collectie waarbij veel dubbelen zaten. Bedoelde er niets verkeerds mee.

1 like

Die heb ik niet eens, dus dan kan ie er ook niet uit :crazy_face:

Idd mooie verzameling, iwc mooi houden, en die tudor met zwarte bezel inruilen voor een witte portugieser. Als je een meisteringer overweegt weet ik zeker dat je de portugieser veel mooier zult vinden. Moet toegeven dat ik met tudor weinig heb, en na twee meistersingers weet ik dat ik ze niet draag omdat ik er nul klik mee heb.

1 like

Gaaf! 7 days power reserve

1 like

Heel mooi zo. Wellicht ooit eens een lichtere dial erbij?

Me2.

Zitten zoveel duikers en doublures in jouw collectie, niks mis mee, maar het kan allemaal wel wat spannender en niet zo voor de hand liggend.

2 likes

@rlc. :point_up_2:

Ik kan het weten. Beiden in collectie gehad en de portugieser blaast die meistersinger compleet weg.

In alle opzichten. :grin:

1 like

Ja klopt. Alleen de Portugesier zoals ik hem zou willen met inhouse uurwerk met display caseback is grijs 6700 euro of zo. Dat is wel heel veel beetje duurder dan een Meistersingertje :sweat_smile:

:nauseated_face:

3 likes

De 3716 is wel echt mooier, betere uitlijning van de tekst op de wijzerplaat en een mooi afgewerkt uurwerk met mooie open caseback.

Zeker. Was leuk voor het meisje :sunglasses:

1 like

Voor dat geld kocht ik dan de rattrapante. Handwinder.

Ook gehad. Toch leuk zo een mooie complicatie. :grin:

Het is een van de weinige merken waar ik echt helemaal niets mee heb, en die me niets doen.

Hier op HF populair geef mij maar zo’n ouwe daytona of sub :stuck_out_tongue:

2 likes

Wat kleur toegevoegd :sunny:

De Hamilton wordt binnenkort opgehaald :wave:

40 likes

Le core collection

46 likes

Stavaza vandaag, maar niet voor lang want de Seamaster gaat in de verkoop

20 likes

Ruilen. Je hebt de mooiere gmt al.

3 likes

Is wel zo, de enige reden dat ik de Batman kocht was omdat er toen nog geen Pepsi was.

1 like

Ik heb blauw zwart altijd minder geslaagd gevonden dan rood zwart of blauw zwart.

Maar als je mij vraagt heb je de mooiere daytona ook al…

1 like