Jouw collectie op één foto deel IV

Doen.

1 like

Moet het per de Rolex zijn? Is verdorie een mooie collectie zeg, maar zou bijv een Moser Pioneer, (om zo wat te noemen) out of the box, niet mooi bij zijn … ff wat anders zeg maar :smiley:

3 likes

Tja, in mijn ogen heb je nu 4 submariners in verschillende kleuren en al een hele mooie daytona. Ik zou dan de submariner en Hulk houden. Waarom niet iets heel anders? Is zo’n jlc moon met zwarte plaat niet iets voor je en een datejust of OP? Waarom heb je de iwc weggedaan trouwens?

3 likes

Keej! Snap ik ergens wel hoor! Denk wel dat, als Rolex je momenteel zo goed bevalt, iets met sunburst er wel mooi bij zou staan … evt een sky-dweller, YM TT of (fluted) DJ? :smiley:

1 like

27 likes

Haha! Keej! … nou …om dan eerlijk te zijn zou ik persoonlijk de Batman houden ipv de zwarte daytona … ik zou denk ik m, aangezien je al een witte daytona hebt, nog eerder een millgauss met zwarte plaat erbij nemen … soort van dissonant … wat je overigens ook besluit, het is enkel in de marge, want het blijft hoe dan ook een goede keuze aangezien het kiezen is tussen goed of goed! Succes iig! :smiley:

1 like

Why

1 like

Rechts onderin, zijn dat drie Submariner 's ?

1 like

Ik vind de Seamaster de leukste uit je verzameling :grin::+1:

Haha kopen?:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Sure! Mijn budget is op het moment zo’n €800. Zeg het maar :rofl:

1 like

Haha aanlokkelijk aanbod, ik denk er nog even over :joy:

Ik ben geen Rolex man, maar is dat geen sub, seadweller en een gmt?

Dat het veel op elkaar lijkt, ben ik met je eens :wink:

Ik zou de Hulk ook liquideren (je hebt al een duiker) en voor een gouden Daytona op Oysterflex gaan.

EDIT:
Precies deze dus:

Beetje kleur in de collectie.

5 likes

Is een Cermit. Net nieuw, houden we nog even.

2 likes

8 likes

Indrukwekkende verzameling. Wel erg op safe gespeeld, Maarja van de andere kant; Rolex triggert je.

En dat kan natuurlijk. Niks mis mee.

Meer kleur? Ander model / merk? Een aantal look-a-likes inruilen voor een nóg exclusiever model?

Allemaal opties voor je… maar wij staan niet in jouw schoenen hè?

Enjoy!

1 like

Zonder een RLCtje te willen doen: Indrukwekkende collectie, maar wel beetje veel van hetzelfde. Batman en een van de Dwellers zou ik sowieso eruit doen. Waarom niet kijken bij JLC, Zenith en VC?

Als je de zwarte Daytona overweegt dan kan ik je de Zenith Chronomaster Sport ook van harte aanbevelen! Met die gekleurde subdials echt een plaatje!

20 likes

Goed verhaal. Je hebt er over nagedacht.

Vintage trekt je ook niet in Rolex?

1 like

Met die twee merken snap ik dat helemaal :wink: Mijn eerder genoemde merken JLC, Zenith en VC al eens gehad?

2 likes