Gaaf man!! Hoe bevalt die Bulgari? Ik ben dol op two tone.
De huidige 6. Recent de twee Tudors toegevoegd, waar ik nu erg van geniet. Op de middellange termijn eens kijken of ze beide blijven. Voor de balans zou er nog een Cartier bij moeten (ik bedoel, de Stowa is voor de kleine later dus die telt niet echt mee😉).
Prachtig zestal
Prachtig 6tal Jorne. Als de stowa niet meetelt mag er gerust een nomos voor in de plaats komen. Al een idee op gebied van Cartier? Iets in de tank familie?
Dank je!
Bedankt Colnago! Ik ben er ook erg tevreden mee. Een Nomos is zeker een leuk idee, een club met een mooi kleurtje zou goed passen. Qua Cartier denk ik inderdaad aan een tank, even kijken welke. Ook net waarschijnlijk de Hydroconquest verkocht, dus dat geeft ook weer opties…
Met wat verwijderde kussentjes is 'ie “vol” sinds de komst van de Tsuyosa
Nu de Datejust het nest moet verlaten is dit effe de tussenstand, minus de Tank waar ik nog van droom.
Al blijf ik erbij dat afscheid nemen van sommige horloges moeilijk is
Hele mooie collectie! Imo schikt een dresswatch de collectie perfect, ook al kleed de GS ook dressy af. Wellicht op leer?
Dank je. Dressier dan de GS gaat het voor mij niet worden ben ik achter gekomen. Dat geldt ook voor leer, is gewoon niet mijn ding.
In de praktijk überhaupt maar weinig nodig, ben wel fan van korte mouwen.
Je hebt (de Explorer is) toch een
Rolex GMT?
Zeker.
Maar een Batman of Pepsi is toch wel heel ander type horloge. Ik vind de Explorer II nog steeds gaaf, maar die gebruikte ik beetje voor zelfde doel als de Seamaster (zegmaar de weekend / vakantie “beater”).
GMT wordt grotendeels mijn werk horloge, daar is het wel chill om extra tijdzone te hebben. En daar vind ik de Explorer II veel te toolish voor.
Begrijpelijk. Het is niet voor iedereen, en die GS is echt heel netjes. Geweldig horloge!
39.5 mm Planet Ocean?
Mooie set👏🏻
Is de mijne niet hoor. Ik hielp iemand met zijn verzameling van 6 naar 4 brengen.
Yes.
Het ‘1 eruit 1 erin’ plan wil nog niet helemaal vlotten……
Panerai Quaranta aan de collectie toegevoegd.
De Quaranta is imho een hele mooie toevoeging aan jouw prachtige collectie Roald