Ook eens een update hier, er is weer wat geschoven. Het is de eerste keer dat ik in juli kan zeggen dat het genoeg is geweest is voor dit jaar .
Er zijn altijd wensen natuurlijk… ik ben heel benieuwd wat Omega gaat doen met die nieuwe Ploprof, het lijkt me een kwestie van tijd voor er een reguliere editie in zwart / oranje van komt. Een Grand Seiko spring drive mis ik nog en een vintage Constellation Manhattan automaat blijft ook fascineren
Dank! Nomos is een leuk merk inderdaad. Net niet te dressy en die kleine maten zijn heel comfortabel. Ik draag mijn Club verrassend vaak, zeker met die warme dagen
Ik ben blij dat ik een fan heb ! De Revival draagt inderdaad een stuk groter door die hoekige kast en de L2L van 47. Ik zou het eerder als een 39 inschatten op het gevoel. Als het koeler wordt ga ik hem eens op leer zetten. Hier om de pols:
Dank! Ik probeer alleen maar iets te kopen die echt een aanvulling is van de huidige, van overlap word ik onrustig. Dat lukt behoorlijk goed momenteel, totaal geen behoefte om te flipperen voorlopig
Thanks! Ik vind hem ook gaaf. En best wat pols tijd gehad sinds aankoop, maar ben nu aan het twijfelen of er plek is als ik maar 4 horloges heb (met zéér sterke voorkeur voor stalen band).
De TH is een prachtig horloge. Draagt heerlijk en wat mij betreft een echte GADA. De sentimentele waarde komt daar nog bovenop en maakt de collectie alleen maar ‘waardevoller’.