Jouw collectie op één foto deel IX

@FHB

1 like

Dank, ik pak opvallend vaak een van de Breitlings, de hele dure jongens (10k+) vind ik toch wat spannender, vaak omdat ik ook nog wel eens wat aan het klussen ben tussen de bedrijven door…

1 like

Gewoon nieuwsgierig. Heb je wensen als alleen groen gemarkeerd blijft? Of als groen en oranje blijven?

Nou groen blijft zowiezo en als er een paar rode verkocht worden dan gaan de centen eerst naar de uitbouw en dan naar een nieuwe auto waar ik al een tijdje mijn zinnen op heb gezet :wink:

Ik heb nu wel een vrij ultiem setje in huis:

• Dress: VC Americain 1921 en de JLC reverso grande taille
  • Business casual: Rolex DJ, OP groen, Bulgari Octo-Finissimo(valt zo lekker onder je blouse)
  • Prive casual: Daytona, TH Autavia
  • Weekend klatser: Omega PloProf, Breitlings
6 likes

Je collectie is inderdaad fenomenaal. Maar aangezien je een JLC Reverso noemt, en ik die volgens mij niet op de foto zie… heb je nog meer dan op je foto? :shushing_face:

En inderdaad, je huis en een auto zijn natuurlijk óok belangrijk :grin:

Hele mooie collectie. Leuk stijltje :ok_hand:t3:

Mijn huidige collectie. :v: Vooral heel veel dingen weggedaan omdat ik er onrustig van werd. :laughing: Wel heel blij met de horloges die ik heb. :pray: Tudor en Breitling blijven wel mijn favoriete merken. Als Tudor later dit jaar nog met een :large_blue_circle: blauwe Pelagos 39 komt staat die bovenaan mijn lijstje.

:fr: Met die Franse Serica ben ik trouwens ook erg tevreden. Super leuk horloge voor dat geld. :ok_hand: Perfect voor vakanties.

49 likes

Ook eens een update hier, er is weer wat geschoven. Het is de eerste keer dat ik in juli kan zeggen dat het genoeg is geweest is voor dit jaar :sweat_smile: .

Er zijn altijd wensen natuurlijk… ik ben heel benieuwd wat Omega gaat doen met die nieuwe Ploprof, het lijkt me een kwestie van tijd voor er een reguliere editie in zwart / oranje van komt. Een Grand Seiko spring drive mis ik nog en een vintage Constellation Manhattan automaat blijft ook fascineren :blush:

Maar nu ga ik vooral genieten van wat ik heb!

79 likes

Heel fijne set Patrick! Oranje heb ik nog nooit gehad, lijkt me wel fijn in de zomer :blush::ok_hand:

1 like

Kijken hoe lang het duurt… :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Nee wees gerust ik heb nog een paar andere liggen :wink:

44 likes

Mooie collectie! Voor mij een kwestie van tijd voordat er weer een Nomos komt, zeker als ik dit zo zie.

1 like

Prachtig Jasper. Ben al langer fan van jouw set. Hoe draagt die el primero? Ziet er altijd zoveel groter uit op de pols dan ie op papier is.

2 likes

Holy… dat is al een indrukwekkende collectie op zich.

1 like

Een update hier. Superocean is verkocht en de Zenith geruild tegen de GS.

Ik wil uiteindelijk graag naar een 3-4 stuks collectie. Bovenste rij zijn de blijvers. Idee is nu dat de onderste eruit gaat voor een Rolex GMT.

52 likes

Super leuke set Jasper!

1 like

Ssssj laat me even in de waan… :shushing_face::grinning_face_with_smiling_eyes:

Dank! Nomos is een leuk merk inderdaad. Net niet te dressy en die kleine maten zijn heel comfortabel. Ik draag mijn Club verrassend vaak, zeker met die warme dagen :blush:

Ik ben blij dat ik een fan heb :grinning_face_with_smiling_eyes: ! De Revival draagt inderdaad een stuk groter door die hoekige kast en de L2L van 47. Ik zou het eerder als een 39 inschatten op het gevoel. Als het koeler wordt ga ik hem eens op leer zetten. Hier om de pols:

20 likes

Cool die Breitling

1 like

Dankjewel! :smiley: Ja zo’n oranjeknaller is erg leuk voor de zomer. Jouw collectie is ook schitterend… vooral die Zenith knalt er wel uit. :ok_hand: Een bijzonder stuk.

2 likes

Prachtige collectie!
Veel variatie en daardoor spannend imho. Voor elke gelegenheid :ok_hand:

1 like