Tsjesuss.
Met recht The Don
Top collectie
Dank voor de uitleg
Dank! Ik probeer alleen maar iets te kopen die echt een aanvulling is van de huidige, van overlap word ik onrustig. Dat lukt behoorlijk goed momenteel, totaal geen behoefte om te flipperen voorlopig
Thanks! Ik vind hem ook gaaf. En best wat pols tijd gehad sinds aankoop, maar ben nu aan het twijfelen of er plek is als ik maar 4 horloges heb (met zéér sterke voorkeur voor stalen band).
Dank je! Toen ik net het overzichtje maken voelde ik me best tevreden met deze horloges.
De Tag Heuer is btw meer sentiment omdat het mijn “eerste” was.
De TH is een prachtig horloge. Draagt heerlijk en wat mij betreft een echte GADA. De sentimentele waarde komt daar nog bovenop en maakt de collectie alleen maar ‘waardevoller’.
Wat is de l2l van de Autavia?
Dude,… seriously???
Mooie collectie, ik ben al een paar minuten naar de Tudor Oysterdate aan het kijken omdat ik niet weet wat voor gevoel ik erbij heb, het is in ieder geval erg interessant.
Wat zit er tussen de subdials en de merknaam op de Jaeger chrono?
Mooi is die he, echt een van mijn mooiste horloges, alles klopt gewoon. Verhoudingen, afwerking…heerlijk.
LtL is 50,4 mm
Dank, de JLC deepsea heeft een soort Chronograaf activatie aanduiding oftewel een ‘ chronograph activation aperture’ zoals ze het zo mooi noemen op Hodinkee.
Rood = Chronograaf loopt
Rood/wit = Pauze
Wit = Chronograaf is uit
Heel gaaf en vrij zeldzaam
Die van mij is de 44mm cermet ‘Vintage’ variant gemaakt van een Aluminium keramiek mengsel en voorzien van een 40 micrometer keramiek laag. Lichter dan Titanium en net zo krasbestendig als keramiek zonder de breukgevoeligheid van 100% keramiek. Deze versie was alleen in JLC Boutiques te krijgen blijkbaar.
Aiiii … is mij helaas te fors
Prachtig horloge, dat op zeker
Zeker geen kleine jongen maar op de een of andere manier valt hij kleiner dan een 42mm Tudor om maar iets te noemen…
Je bedoelt de Prince-quartz Oysterdate Ranger (9140.0) ? Dat is inderdaad een aparte.
Ik draag hem zelden omdat hij nog in een vrij perfecte staat is (ruim 40 jaar oud). Deze zijn soms nog voor een goede prijs te vinden trouwens…als je nog een unicorn zoekt…
Gaaf man!! Hoe bevalt die Bulgari? Ik ben dol op two tone.
De huidige 6. Recent de twee Tudors toegevoegd, waar ik nu erg van geniet. Op de middellange termijn eens kijken of ze beide blijven. Voor de balans zou er nog een Cartier bij moeten (ik bedoel, de Stowa is voor de kleine later dus die telt niet echt mee😉).
Prachtig zestal
Prachtig 6tal Jorne. Als de stowa niet meetelt mag er gerust een nomos voor in de plaats komen. Al een idee op gebied van Cartier? Iets in de tank familie?
Dank je!
Bedankt Colnago! Ik ben er ook erg tevreden mee. Een Nomos is zeker een leuk idee, een club met een mooi kleurtje zou goed passen. Qua Cartier denk ik inderdaad aan een tank, even kijken welke. Ook net waarschijnlijk de Hydroconquest verkocht, dus dat geeft ook weer opties…
Met wat verwijderde kussentjes is 'ie “vol” sinds de komst van de Tsuyosa