Dank je. Ben wel een Rolex liefhebber maar wil uiteindelijk wat meer diversiteit. De Tudors mogen er binnenkort uit ten gunste van een Santos denk ik. En de gewenste Zenith is op leer, dat wil ik ook nog eens toevoegen.
Afijn tijd genoeg en er altijd te wensen in deze hobby
Ik ben toevallig aan het kijken voor de Tudor gmt… kan je me vertellen hoe deze dragen ivm de dikte? Heb hem zelf nog nooit omgehad maar vond het echt een prachtmodel.
Absoluut. Heb een tropic op m’n zeilhorloge en een MN strap voor de Blackbay Pro maar dat draagt in mijn optiek niet zo prettig als een bracelet. Hoewel een échte dresser (nu m’n DJ36) op leer hoort vind ik. Vandaar de wens voor de Zenith
Ja, ik vond het al best een bijzondere verzameling. Maar, begrijp het. Nou ja, voor die Tissot ga je natuurlijk niet heel erg veel terugkrijgen. Maar voor mij zouden bijvoorbeeld die ML en de Aquatimer teveel in elkaars vaarwater zitten. Waarbij ik een sterke voorkeur heb voor de IWC. En dan? Misschien een mooie vintage erbij? Of een mooie dresser? Weet natuurlijk niet wat je draagt en je stijl is…