voorkeur voor bracelets?
Absoluut. Heb een tropic op m’n zeilhorloge en een MN strap voor de Blackbay Pro maar dat draagt in mijn optiek niet zo prettig als een bracelet. Hoewel een échte dresser (nu m’n DJ36) op leer hoort vind ik. Vandaar de wens voor de Zenith
grappig, heb er juist helemaal niks mee
Blancpain?
Zag t in je foto, wel een hele fraaie collectie
Beide exemplaren top!!
Begrijpelijk dat de Seiko niet weggaat. Een herinnering aan je vader is onbetaalbaar
Ik meen een lichte voorkeur voor Rolex en bracelets waar te mogen nemen Gave collectie!
Heerlijk trio!
Voor jou wellicht out of the box, misschien een flieger en/of een GS?
Gave foto’s van jouw Deepsea tijdens jouw werk en heel fijn bijbehorend NA-topic trouwens
Check
Variatie in de maak! Geef me een bietje tijd
Ja, ik vond het al best een bijzondere verzameling. Maar, begrijp het. Nou ja, voor die Tissot ga je natuurlijk niet heel erg veel terugkrijgen. Maar voor mij zouden bijvoorbeeld die ML en de Aquatimer teveel in elkaars vaarwater zitten. Waarbij ik een sterke voorkeur heb voor de IWC. En dan? Misschien een mooie vintage erbij? Of een mooie dresser? Weet natuurlijk niet wat je draagt en je stijl is…
Ik neem toch aan dat je deze topcollectie ook niet in een paar maanden hebt neergezet?
Holy moly wat een geweldig mooie collectie!
Het beste wat GS te bieden heeft en de GO’s…
Nu mis ik mijn GS wel een beetje…maar wie weet gaat daar weer verandering in komen. 🫣
had ook geen account op UhrForum moeten aanmaken…
Dat is voor mij als flipperaar een makkelijke vraag: geen enkele
Flauw hè, ik wist het antwoord al
Je blijft ons positief verrassen en dankzij
jou leer ik iedere keer weer nieuwe merken en modellen kennen
Het is geen kleine jongen, maar ik vind hem (tegen het randje van) goed te doen op mijn 17/17.5cm pols. Het is ook een beetje wat je zelf zoekt, natuurlijk. Het is een toolwatch, die mag van mij wel wat meer aanwezig zijn. De dikte is nooit een probleem geweest voor mij, deels door de vorm van de kast, deels doordat de dikte een beetje in het glas zit. Maar het is persoonlijk natuurlijk. Gewoon even passen