Wat een toffe verzameling! Die Loresum en Vicenterra springen er echt uit voor mij
Thanks! De Vicenterra kan ik echt alleen maar beamen, de Loresum is een spannende want besteld zonder “in the flesh” gezien te hebben
Zo dan
Het plan anno vandaag. 4 eruit; batman erin.
Explorer II als daily
Batman voor de wat specialere dagen
Meer heb ik persoonlijk niet nodig (denk ik).
Klinkt als een plan. Ik zou ook een Batgirl overwegen, op jubilee verrassend draagbaar. En een afwisseling ten opzichte van je Expl2.
Ik vind jubilee supergaaf en inderdaad meer afwisseling. Maar jubilee om mijn eigen pols… Een paar keer om gehad maar ik blijf het niet bij mij vinden passen. Vriendin denkt er hetzelfde over; zelfs nog meer uitgesproken
Wow, dat is rigoreus!
Maar ik zou, naast de Explorer II en (uiteraard ) de Aquaracer, slechts nog een heel mooie chrono willen. Dan heb je, vind ik in ieder geval, een heel fijne, uitgebalanceerde set. En van eventueel geld over, lekker nog een keer een mooie reis maken ofzo of dat aan je huis veranderen dat je eigenlijk al heel lang (latent) wilde doen. Just saying.
Zou zelf eerder de Grand Seiko in plaats van de TAG Heuer behouden en dan de Batman erbij.
De GS is nog beetje twijfel omdat die wel een nuttige functie in de collectie kan hebben.
De Tag Heuer was m’n eerste ruim 10 jaar terug en levert relatief nauwelijks wat op. Dan hou ik hem liever voor die 3x per jaar dat ik hem toch nog draag.
Die 4 eruit voor n batdinges?
Nooit.
Budgettair hoeft ie ze niet alle 4 eruit te doen voor die overgewaardeerde GMT. Die zijn niet zo gek meer geprijsd inmiddels
Gewoon op volgorde afwerken. Geen stress. Wel kritisch zijn als een horloge ‘aan de beurt is’. Nog steeds leuk? Dan mag ie blijven, anders Chrono24 of marktplaats.
Ik hoef er gewoon liever niet zoveel. Draag het dan toch maar zelden.
Die seamaster op rubber is wel erg lekker. Die niet houden? Fantastich in de zomer ook.
Kijk er al jaren naar. Nog nooit gedaan eigenlijk
Dit snap ik helemaal. 3 is perfect en dan worden ze veel gedragen.
De Seamaster en de Grand Seiko wegdoen zou een schande zijn
Als ik elk van de horloges individueel ga beoordelen vind ik ze nog steeds geweldig. Anders had ik ze nooit gekocht natuurlijk.
Heb het rubber voor deze zomervakantie gekocht en had de Seamaster ook als enige horloge mee. Beviel super!
Maar wil graag naar die 3 stuks toe.
Best kans dat als ik daar ben ik toch weer meer wil hoor. Irritante hobby
Yeah right … tssssssss… kom op zeg