Jouw collectie op één foto deel IX

Daar zitten hele leuke modellen bij. Zonde dat je niet alles voldoende aandacht kan geven.

1 like

Een geelgouden Daytona … Wanneer ga je die dragen dan? Het is geen gekleed horloge, dus onder een smoking past het niet… Wel op de boot natuurlijk, in Saint Tropez dan wel en niet in Nice of Monaco … Geen idee wat de plannen zijn natuurlijk.

Tja, en wat je weg zou kunnen strepen in jouw collectie? Tudor; nope, Breitling; nope, 5513; nope, UG’s; nope… De rest; why not? Dat is toch allemaal mainstream :wink::star_struck:

1 like

Ik ga niet krassen. Als je die Breitling maar niet weg doet. Daar krijg ik een fuzzy gevoel van. Zo’n mooi ding. Heb ik heel zelden met horloges. Sowieso is de type 20 geweldig, maar deze is :ok_hand:

Zelf ben ik bezig een Zenith Tipo CP-2 van iemand de mijne te maken. :crossed_fingers:

4 likes

9 likes

Hele lekkere collectie :ok_hand:t2::sunglasses: wat is je grote favoriet van het stel?

1 like

Nog steeds deze 3

Pelagos gaat er uit voor een no date Sub. Iemand die een AD kent met voorraad?:smiley:

Al 3 jaar op de ‘wachtlijst’ :roll_eyes:

31 likes

Die vintage Tissot Seastar draag ik momenteel het meest, maar de nieuwe ijsblauwe PRX heeft zeker ook de potentie om een favoriet te worden.

1 like

Oh dat snap ik wel. Zag dat het de nieuwe aanwinst is. Zeker een prachtig model en een mooie kleur wijzerplaat ook!

Ik vind de Dan Henry ook nog steeds een leukerd

1 like

Als de Tudor of Breitling gaat… #ikbeneenliefhebber

2 likes

Mooie collectie! Extra punten voor de TGN sticker. En voor de Antwerpen-connectie :sunglasses:

1 like

De staat van de collectie op dit moment.

Recent heeft mijn Rolex 214270 Mk 2 een mooi nieuw thuis gevonden…
en vorige week heb ik een Sinn 244ti Fadenkreuz aan de collectie mogen voegen.

54 likes

Erg mooie collectie. Die sinn244 kom je niet zo snel tegen. Draagt vast erg prettig.

1 like

Huidige blijvers (tourbillon incoming :heart_eyes:):

En uitzwaaiers :see_no_evil: :hear_no_evil: :speak_no_evil: :wave:

27 likes

Dankjewel :pray:
De 244ti draagt er fijn… ben positief verrast over de kwaliteit van de band.

1 like

In het blauwe! :sunglasses:

Als je de JLC niet echt meer wil dan hoor ik het graag van je, vraag ik voor een vriend :stuck_out_tongue_winking_eye::wink::face_with_hand_over_mouth:

Even voor de zekerheid omcirkeld :crazy_face:

Ps: wel echt een geweldige collectie :star_struck::star_struck:

10 likes

Hahahaha. Dank voor de lovende woorden.

Maar de jlc is niet die omcirkelde.

jullie nemen mij in het ooitje he? :joy:

3 likes

Haha :joy:

Ik wil afleiding creëren om de omcirkelde Zenith naar mij toe te krijgen :crazy_face:

3 likes

:sunglasses::joy:

2 likes

Heb ik een prachtige Rolex 216570 voor je als ruil :face_with_hand_over_mouth::wink:

1 like