Mooie collectie. Smaakvol
Wat een ommezwaai Cihan. Je hebt wel het een en ander laten gaan wat je voor jou doen best lang in de collectie hebt gehad. Je blijft ons verrassen
Thanks! Jij bent de eerste die de TGN sticker opmerkt
Kleine update, vorige keer wilde ik het bij 6 houden. Dat is niet gelukt (surprise surprise). Tissot PRX 35mm goud eruit en 3 Casio’s erin. Plan is om nu te gaan sparen voor iets van 36mm met de R in de naam.
Dit is een accurate omschrijving haha
Geweldige set! Ik zeg Panerai!
Echt een meesterlijke set.
Als ik wat zou moeten strepen zou ik zeggen dat de Tudor en de Daytona een beetje teveel op elkaar lijken. Maar die Tudor zou ik nooit meer wegdoen als ik jou was… En de Daytona ook niet.
Dus aan mijn advies heb je lekker veel
Ben benieuwd wat je plannen zijn.
Lekker setje👌🏻
De Zenith Shadow eruit want die Manufacture is mooier en dit zorgt voor een mooi el primero uurwerk in je collectie.
De Tudor eruit want daytona is vele malen cooler.
De Breitling eruit want de deep sea chrono is vetter en heeft een beetje dezelfde looks.
De 3 die ik aankruis vind ik de enige met overlap buiten de Dweller en sub maar dit mag.
Zo geregeld
Jonguh, wat is dat nou voor een gekke praat? Shadow en 817 lekker houden @Brick, zodat @Myspeedyworld en ik allebei een horloge dat we hebben gehad en verkocht hebben af en toe nog eens om kunnen doen
Oh wat komt erbij?
Duidelijk geen smaak. Een speedy is ook al niks
Heel tof die Hodinkee en de Mark XI erbij!
Deze…
Ik heb de andere variant (reversed panda) heel kort gehad, omdat ik een leuke ruildeal aangeboden kreeg.
Nu geef ik hem weer een kans. Met die afwerking, toffe band en Valjoux uurwerk, veel bang for buck.
Van de andere kant…het is een dure PRX
Ah mooi horloge.
De kast draagt wel groot voor mij. Hoe groot is deze?
Oh man, wat vind ik die Habring2 chrono toch gaaf! Baal nog altijd als een stekker dat ik te lang heb getwijfeld om hem aan te schaffen destijds. Sowieso toffe collectie, trouwens