Dankjewel… ik heb jaren bij IWC (net als veel andere IWC forum leden) lopen zeuren om een Mark zonder datum… was dan ook helemaal in mijn nopjes toen deze uit kwam.
En door dat Ceratanium draagt het horloge een stuk kleiner… eerder als een 37/38mm.
Deze staat nog altijd heel erg hoog op mijn lijstje!
Ja vind de dial cool.
Maar inderdaad deze zou te groot zijn voor mij.
Flink saneren dan wat centen erbij en gaan voor een rexhep
Of zijn nieuwste creatie
Zo’n gouwe daytona

Dit zeg je echt precies verkeerd om.
Volgens mij hou jij niet zo van Rolex
Zo’n geil uurwerk en dan zo’n meh plaat…jammer.
100% gelijk
Heb niets tegen Rolex, maar toevallig zijn betreffende modellen niet mijn smaak.
Juist die wijzerplaat vind ik mooi. De wijzerplaatafdeling bij rexhep is
Wat een prachtige collectie dit!!
Dear lord.
Lekker uitgebalanceerde collectie
Hoi.
Update!
Rolex oysterdate 6694 is vertrokken, die verloor het elke keer van de 3 anderen. Hierdoor ontstond ruimte en funds voor een langgekoesterde wens: een cartier!
Vanaf heden ben ik dus chique!
Prachtige collectie
Ja is echt een topper
Goed hoor
Potverdorie wat een leuke set zo! Ik lust ze allemaal.
Bedankt! Ik ben best wel door een hoop verschillende horloges heen gegaan om tot deze set te komen maar ik begin nu echt het idee te krijgen dat ik alles heb wat ik wil hebben. Enige wens die ik ooit ga vervullen is de gouden datejust inruilen voor een daydate 1802 met zilveren plaat, maar dat is echt iets voor de lange termijn!
Toffe set, ik kan me overal in vinden. Zo’n Cartier moet ik misschien ook eens proberen.
Merci jongens! Ga al een nieuwe foto kunnen maken volgende week, de FOIS gaat vervangen worden door een nieuwe speedmaster pro saffier!
Gaaf!
Ik hou wel van collecties met veel lichte wijzerplaten.
Dat geldt dus ook voor jouw collectie