Jouw collectie op één foto deel IX

Dankjewel… ik heb jaren bij IWC (net als veel andere IWC forum leden) lopen zeuren om een Mark zonder datum… was dan ook helemaal in mijn nopjes toen deze uit kwam.
En door dat Ceratanium draagt het horloge een stuk kleiner… eerder als een 37/38mm.

2 likes

Deze staat nog altijd heel erg hoog op mijn lijstje!

1 like

Ja vind de dial cool.

Maar inderdaad deze zou te groot zijn voor mij.

1 like

Flink saneren dan wat centen erbij en gaan voor een rexhep
Of zijn nieuwste creatie

Zo’n gouwe daytona :nauseated_face:

9 likes

Dit zeg je echt precies verkeerd om. :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Volgens mij hou jij niet zo van Rolex :joy::stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Zo’n geil uurwerk en dan zo’n meh plaat…jammer.

100% gelijk

Heb niets tegen Rolex, maar toevallig zijn betreffende modellen niet mijn smaak.

Juist die wijzerplaat vind ik mooi. De wijzerplaatafdeling bij rexhep is :ok_hand:t4:

2 likes

81 likes

Wat een prachtige collectie dit!!

2 likes

Dear lord.

:heart_eyes:

1 like

Lekker uitgebalanceerde collectie :+1:

1 like

Hoi.

Update!
Rolex oysterdate 6694 is vertrokken, die verloor het elke keer van de 3 anderen. Hierdoor ontstond ruimte en funds voor een langgekoesterde wens: een cartier!

Vanaf heden ben ik dus chique!

53 likes

Prachtige collectie :star_struck::ok_hand:

Ja is echt een topper :+1:

1 like

Goed hoor :ok_hand:t5:

1 like

Potverdorie wat een leuke set zo! Ik lust ze allemaal.

1 like

Bedankt! Ik ben best wel door een hoop verschillende horloges heen gegaan om tot deze set te komen maar ik begin nu echt het idee te krijgen dat ik alles heb wat ik wil hebben. Enige wens die ik ooit ga vervullen is de gouden datejust inruilen voor een daydate 1802 met zilveren plaat, maar dat is echt iets voor de lange termijn!

15 likes

Toffe set, ik kan me overal in vinden. Zo’n Cartier moet ik misschien ook eens proberen.

1 like

Merci jongens! Ga al een nieuwe foto kunnen maken volgende week, de FOIS gaat vervangen worden door een nieuwe speedmaster pro saffier!

2 likes

Gaaf!

Ik hou wel van collecties met veel lichte wijzerplaten.

Dat geldt dus ook voor jouw collectie :ok_hand:

2 likes