Jouw collectie op één foto deel IX

One piece

6 likes

Heel mooi die blauwe band op het goud. Staat mooi met de witte wijzerplaat

Doen!! Echt een keer iets compleet anders.

Bedankt! Heb de blauwe band van mijn broer gekregen, ben er erg blij mee! Al moet ik zeggen dat veel banden goed staan op dit horloge.

2 likes

Perfecte collectie zo zeg. Alle gelegenheden en kleuren zijn vertegenwoordigd. Zeker die 1600 is iets wat je niet vaak ziet.

1 like

Wat kleur toegevoegd aan de collectie deze week! :rainbow::first_quarter_moon:

52 likes

Baggerplaatjes van een werkelijk prachtige set :ok_hand: :wink:

3 likes

Hoe bevalt die Grand Seiko?

44 mm ?

1 like

Echt een formidabel horloge maar de 44mm is wel fors!! Als ik binnenkort weer wat fondsen moet vrijmaken denk ik dat deze misschien wel gaat…

Hij is alleen erg limited, 30 stuks gemaakt. Betreft de sbge265. Vorig jaar verkregen via een horloge veiling bij Sotheby’s dus ik ben ook wel bang dat ik er spijt van krijg als ik hem weg doe.

Ach ja, zo houdt de hobby je bezig. Ik ben altijd druk met wat ik zou willen aankopen en weer verkopen. Dat is ook deel van de ‘fun’!

2 likes

71 likes

Mooi hoor!

2 likes

Helaas is de foto niet loepzuiver.

16 likes

Plus de helft ondersteboven :upside_down_face:

1 like

Joh alles moest op een foto. Kan je lekker nek en handen trainen​:joy: :rofl:

Doel was terug te gaan naar 4 horloges en dat is gelukt! Vorige week spontaan een blauwe Casio erbij gekocht voor tijdens het sporten, maar eigenlijk telt die niet mee dus er is nog 1 plek :wink: Andere doel was van 3 zwarte duikers terug naar 1, en ook dat is gelukt!

Wil de LLD terug erbij, en verder weinig concrete plannen op dit moment. Minder keuze is soms ook prettig :slight_smile:

54 likes

:rofl:

2 likes

Of in de woorden van een berucht ex-lid de “side collection”.

5 likes

Haha die herinner ik mij ook nog :smiley: Niet verkeerd bedoeld hoor, maar toen ik als doel stelde terug naar 4 te willen gaan, bedoelde ik stalen horloges, geen plastic :wink:

Overigens oprecht erg happy met die Casio! Eerder een Casioak gehad en deze is 2mm kleiner (want officieel een vrouwenmodel) en draagt daardoor veel beter!

1 like

4 plastic horloges zeggen mij niets, weet alleen nog hoe er gesproken werd over “zuilen” van de collectie en horloges die daarbuiten vielen c.q. niet waard op dezelfde foto te zetten.

5 likes

Super 4-tal! Een sub no date plus de Zenith……, beide iconen.

Maar uh, welk type dames Casio is dat precies?

2 likes