Ik heb nog slechts 3 horloges, en er komt voorlopig niets meer bij. Eerst maar eens wat geld opzij zetten voor een nieuwe auto.
Leuk die wempe! Zie je niet vaak hier.
Dank je. Vroeger ook al een keer een Zeitmeister gehad, en toen verbaasde ik me al over het afwerkingsniveau. Is nog steeds zo. Qua afwerking minimaal gelijk aan IWC en Omega, maar dan zonder de dikke kasten. Deze is 9,7mm dik, en toch 100M waterdicht, Duitse Chronometer (hogere standaard), met 50 uur pr.
Ontzettend ondergewaardeerd merk van zeer hoge kwaliteit en een rijke geschiedenis.
Kortom: veel voor weinig. Op een plaatje gewoontjes, om de pols gewoon geweldig.
Zag ik het goed dat de wempe je 4de na was deze maand?
Oooh nieuwe MUt!!
Oh, die MUT is mooi!
Haha wauw flipperitus much? maar ach zo ervaar je wel lekker veel en Jah soms is het hem gewoon niet helemaal
Prachtige verzameling weer . Tis weer mooi in balans met je nieuwe aanwinsten. Heb je enig idee hoeveel horloges je in totaal hebt gehad? Jij rouleert zo makkelijk door. Zou soms willen dat ik daar ook wat minder moeite mee had
.
Mooie set zo! Die JLC was wel heel snel weer weg😅
Rip 116600 🫣
Niet echt. Maar belachelijk veel. Dit is alleen al mijn 7e Speedmaster, 4e Explorer 1, tweede Mut Moon, 3e Panerai, 6e Nomos. En dat zijn alleen nog de huidige horloges……
Ik wil het niet weten ook. Maar het moet eigenlijk een keer ophouden.
Zoiets dus.
Je hebt nu ook wel een set waar dat mee kan.
Eigenlijk kun je pas echt een ‘band opbouwen’ met je horloges als je ze lang hebt en gebruikt. Dat wil ik eigenlijk wel.
Ik probeer dat nu ook.
Had zoiets van ach verkoop weer eens wat maar denk dat het voorlopig zo blijft.
Heeft ook wel wat
Weer een gave set maar de ruil van de Dweller voor de Explorer vind ik wel jammer…

Weer een gave set maar de ruil van de Dweller voor de Explorer vind ik wel jammer…
+1

de ruil van de Dweller voor de Explorer vind ik wel jammer…
Puur ingegeven door mijn hang naar ultiem comfort. De Dweller draagt niet slecht, maar de Explorer is een stuk comfortabeler. En vaker draagbaar/wat minder in your face.

het moet eigenlijk een keer ophouden.
Dat denk ik ook vaak maar voor je t weet:
Tussenstand want ik ga weer herschikken.
Ik stel veel rolex en overlap vast momenteel
Veel rolex is niet erg. Ik zou de 16710 eruit doen voor een 16600. En die blauwe daytona voor een Rosé YM of Sky Dweller. En dan de volkswagen eruit en een tesla kopen.