Zonder stress dragen kan alleen niet als het je
is .
Zonder stress dragen kan alleen niet als het je
is .
Ziekelijk.
Hedendaags is ie fan van Titoni en draagt ie zelfs een Artel Rotec V1 … Naast zijn pilaartjes dan wel natuurlijk.
(wat ie ervoor krijgt, weet ik niet)
Ha, wie had dat gedacht. Artel moest ik opzoeken, nog nooit van gehoord. Blijkt een wannabe RM, dat verbaast me dan weer niet. Die carbon kast komt met zijn eerdergenoemde krasvrees wel goed uit.
Ik moest altijd lachen om zijn collectiefoto. 10x hetzelfde horloge van een ander merk.
Dat hoefde je sowieso al niet hè. Soms geloof ik dat mensen dat weleens vergeten op een forum.
Klopt, ik gebruik nu de negeer functie meer dan vroeger.
Persoonlijk vind ik het af en toe ook wel lekker om me te ergeren, dus ik gebruik die knop niet.
Behalve voor Dagbrakers, daar wordt echt niemand blij van.
True.
Skirre tijden. Zou ie die ouwe volvo nog hebben?
mooi zeg! ziet er ook niet al te dik uit
Exit CWC G10… Ik vind hem nog steeds tof, maar ook wat klein, dus ik bleef toch telkens naar de SPB317 grijpen.
De Casio zie ik niet echt als onderdeel van de collectie, maar stiekem is het wel een volhoudertje Misschien wordt het eens tijd voor een upgrade met een stalen kast en saffierglas.
Die Casio is gewoon echt een leuke toevoeging aan iedere collectie vind ik. Ik heb hem zelf ook voor het sporten maar hij springt gewoon in het oog.
Wat een heerlijke collectie TOP merken.
Nog steeds mooi in balans!
Soms twijfel ik om de SPB077 in te ruilen tegen een SPB317. Maar ik durf moet, want heb er teveel plezier aan.
Echt een leuke collectie en een mooie variatie. En ook leuk om toch 1 flipper horloge te hebben met de Autavia. Heb je ook wel eens een piloten of GMT horloge gehad of overwogen?
Geweldige collectie! Hoe draagt die Zenith Pilot El Primero?
Echt een leuke collectie en een mooie variatie. En ook leuk om toch 1 flipper horloge te hebben met de Autavia. Heb je ook wel eens een piloten of GMT horloge gehad of overwogen?
Haha GMT is inderdaad waar ik nu weer aan zit te denken (Rolex GMT en Explorer II gehad, denk nu aan een Tudor) en heel veel Pilotenhorloges van IWC voordat ze een manufactuur uurwerk hadden.
Geweldige collectie! Hoe draagt die Zenith Pilot El Primero?
Heel prettig horloge en draagt klein voor zijn 42mm, eerder als een 40mm, korte lug to lug.
Gaaf man!
Heb je volgens je eigen systeem ook steeds 3 verschillende soorten thuis? Of draag je wel eens 3 duikers/chrono’s etc afwisselend?
Wisselend, draag de Ingenieurs niet zo veel in de zomer. Dan vaak twee EP’s of twee duikers ipv een Ingy. En dan in de winter weer minder vaak een duiker. De Tudor gaat meestal mee op vakantie.
Fantastisch