Beter dan het 11-tal van Koeman
Groene JLC Polaris? Of Longines eruit en dan JLC MUT erin?
Die is wel heel gaaf ja! En groen en JLC staan sowieso al langer op de whishlist.
JLC MUT is heel mooi, de Longines heb ik van mijn vrouw cadeau gekregen en haar naam staat erin gegraveerd. Nu zijn er wel meer vrouwen die Lisa heten, maar ik denk dat ze het me niet in dank af gaat nemen als ik hem verkoop! Wil ik zelf ook niet hoor…
Dit was, uiteraard, info die ik niet tot beschikking had. Begrijp dat deze nooit gaat 🫶🏻.
Toch had jouw Citizen world time hier best goed tussen gestaan
Wat ik ontdekt heb van mezelf: ik kan quartz pruimen als het horloge geen secondewijzer heeft
Die Omega Seamaster Heritage
Hoe bevalt die Seamaster?
Fantastisch mooi
Met de NA van vandaag is dit het viertal waarmee ik het ga doen.
De Tudor Black Bay 36 moet daardoor helaas het veld ruimen, te bewonderen in het
Oh ja, en een MoonSwatch voor de fun
Dank je. Ik denk dat ik de Seamaster het meest draag van al mijn horloges. Hij zit erg lekker en heeft een stoere maar toch ook classy uitstraling.
De Grand Seiko heb ik vaak om naar werk en de Seamaster in het weekend/vrije tijd. Ik had daar eigenlijk de Rolex Explorer voor gekocht maar de Seamaster heeft die plaats ingenomen. Daarom de Explorer verkocht. Seamaster gaat nooit weg!
Mijn huidge collectie.
De Rolex en Omega heb ik van mijn vader georven. De Cartier heb ik begin dit jaar verkocht omdat die mij persoonlijk nogal teleurstelde, voelde en oogde in mijn ogen niet de prijs die je er voor betaald, en had geluk hem nog met winst kunnen verkopen.
Wat nog op mijn lijstje staat voor de komende 20 jaar zijn.
- Omega Speedmaster Professional Moonwatch Apollo 11 50th
- Tudor Black Bay 925 / Tudor Black Bay Fifty-Eight
- Vacheron Constantin Overseas 47040
- Christopher Ward C1 Moonglow / C65 super compressor / C65 Aquitaine GMT
- A. Lange & Söhne Odysseus
En als het echt mee zit
- A. Lange & Söhne Grand Lange 1 moonphase Lumen
Ah mooie set en zeker nog een mooie wishlist!!
Uitgebalanceerd kwartet. Mooi
Bijzondere collectie en smaakvolle wishlist. Doe je goed
Mooie aanwinst doe datejust!
Hele mooie collectie zo
Prachtig kwartet. Gefeliciteerd met de blauwe NA
Gefeliciteerd. Mooi setje!
Mooi 4-tal! Is het voorlopig goed zo?