Jouw collectie op één foto deel IX

Thanks!!

Ja, voorlopig… :slight_smile:

Bedankt!

2 likes

De pelagos toch houden? :grin:

1 like

:smiley:

Er is geen haast om hem weg te doen. Heerlijke watch

Jij ‘ziet’ het :wink:

Veel plezier met de set zo :slight_smile:

G-shock mist nog op de foto. Volgende toevoeging wil ik een kleiner horloge (36mm zoiets) en wellicht een dresswatch of vintage model. Even kijken nog :grin:

28 likes

Genoeg moois te vinden in die categorie! Leuke set heb je in ieder geval.

1 like

3 beater, 2 daily’s en een sentimenteel stuk. Precies genoeg voor 1 doos met 6 slots en ik mis niks!

30 likes

Nou, een paar fatsoenlijke schoenen wellicht :rofl:? Mooi geel is niet lelijk :yum:.

18 likes

Tuurlijk wel. Die Fossil heeft natuurlijk emotionele waarde. Dus één G eruit en de Citizen; beetje bijleggen en een Squale erbij. Je weet dat je ervan houdt! :wink:
You Like Because, And You Love Despite - Vedant Khandelwal

4 likes

Haha goed punt Ed maar dan heb ik weer een lege plek in de horlogedoos. Even sparen nog denk ik alhoewel ik ook hoor dat er een toffe HFLE aankomt :grin:

1 like

Gooi jij die crocs eens even héél snel in de vuilnisbak

1 like

Ik hecht aan comfort en daar schaam ik me niet voor.

6 likes

image

12 likes

Het is niet de hele collectie, dit zijn wel de horloges die de laatste tijd in mijn dagelijkse roulatie zitten. Blijft een fijne set zo!

89 likes

En dat snap ik volledig!

2 likes

Heerlijke set om mee te mogen rouleren :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

:heart_eyes: heerlijk

2 likes

Mooi set zeg! :heart_eyes:

2 likes

Hele mooie set en prachtige foto ook! :sunglasses:

Maar eh, dergelijke mokken met die omgeplooide randen zijn toch echt niet smakelijk om uit te drinken? Ooit eens eentje van Oris gehad, die staat nu vol met balpennen op mijn bureau…. Zal wel aan mij liggen… :sweat_smile:

2 likes

In dagelijkse roulatie, indrukwekkend mijnheer :heart_eyes:

2 likes